audi s3 bak op me mk1 20vt?
hallo ik heb een vraagje,
kan ik op me mk1 met 20vt motor een audi s3 bak monteren? afgezien van het feit dat ik dan schakelkabels nodig heb dan? bak code DQB03029 kan ik die koppeling ook ombouwen naar kabel? welke koppelingsplaat heb ik nodig? gaat het i.s.m. een g60 koppeling/vliegwiel? komen de aandrijfassen van een scirocco 16v enz. nog overeen met de oude maat? wie heeft er tips/tricks? :rolleyes: :thumbup: bedankt voor de reacties... |
Audi S3 is Quattro he....4wd...past alleen als je ook de rest aanpast,dus 4wd ervan maken..
|
tussenbak kan eraf en je kan er een 2wd van maken maar je moet zoizo
2 motorsteunen maken 2 aandrijfassen homoknieten zijn 110mm s3 is 2 massa dus vliegwiel van g60 past niet een sachs setje tot 600nm kost rond 1100euro is (vliegwiel koppeling drukgroep) is volgens mij ook niet om te bouwen naar kabel in iedergeval heb ik het nog nooit gezien en weet zeker dat t4 hevel niet past al met al veel werk en kost aardig wat geld terwijl er niks beter schakeld als een 020 bak :thumbup: |
top!
bedankt voor de reacties, ik weet genoeg! gaat dus niet door, k zag een bak voor weinig en dacht dat het wel mooi was om 6 bak te rijden in de golf... veel gedoen voor weinig dus... |
is er veel verschil tussen een 020 en een 02a bak?
|
Quote:
ja 1 dat een 02a bak voor geen meter schakeld niet half zo goed als een 020 moet je ook nog 1 steun vervangen vliegwiel/koppeling/drukgroep en koppeling he zal gewoon lekker met de 020 blijven rijden dan maar iets vaker wisselen :thumbup: |
oke, bedankt :thumbup:
heb de keuze uit de 02A en de 020 bak dus vandaar. ik vraag me alleen af of de 020 bak ook de beoogde 450 pk aankan? |
Quote:
licht eraan wie er rijd :D en kapot gaat hij zoizo wel een x ik moest met me mk1 g60 ook 2x wisselen binne 2500km maar alsje rustig aandoet valt het wel mee hoor 02a blijft wat langer heel maar schakeld gewoon k*t zelfs met cae short shift (heb ik) ga zelf met de 02m rijden (r32) zou zoizo voor lange gegierde 020 gaan bakcode che ofzo |
All times are GMT +1. The time now is 09:26. |