![]() |
Jetta 1.8 '90 schroefset, speedline enz.
Te koop of evt. ruil aangeboden mijn Jetta :
Jetta MK2 1.8 RP (90pk). Bouwjaar 1990. Kleur Tornadorood LY3D. Kilometerstand 165xxx km. APK tot 21-06-2010. In nette en goede staat verkerende Jetta. Kleur is nog rood zoals hij moet zijn en dus niet verkleurd of mat. 100% roestvrij, dus ook geen plekjes bij paravan, deuren, achterpaneel ! Het grijze interieur met armsteun achter is nog netjes en onbeschadigd. Technisch in goede staat, ik heb zeer recent de dynamo nog vervangen voor een goede gebruikte (uiteraard nieuwe v-snaar gemonteerd) en er is pas nog een andere katalysator onder gekomen omdat de oude een rammeltje had. Verder is het starten en lopen, gebruik van olie of koelvloeistof is niks tot nihil. De hele uitlaat is gecontroleerd en voorzien van nieuwe klemmen en rubbers. Een aantal extra's die gemonteerd zijn : - TEC tuning schroefset ca. 4 maanden oud. - Witte Speedline wielen (Clio 16V) 6.5x15 met nwe. 165-50-15 banden. - US knipperlichtmodule (knippers in stadslicht). - Aeroblade ruitenwissers nieuw. - Evt. open sport luchtfilter los meegeleverd. - Gele H4 lampen. - Luxe kentekenplaten met dikke letters. - Nieuwe speakers dashboard en achter (Lightning audio). - Electrische antenne, super ontvangst en uit het zicht bij radio uit. De Jetta mag weg omdat ik graag iets meer comfort wil, mijn vriendin rijdt sinds kort in een twingo en aangezien we haar auto altijd gebruikten voor familie dingetjes en vakantie's en dergelijke gaan we daar nu mijn auto voor gebruiken... Het zou dus fijn zijn, vooral met mijn zoontje van 11 maanden om iets meer comfort/ luxe/ ruimte te hebben. INRUIL of RUIL mogelijk UITSLUITEND van een Vento of Passat 35i, moet wel een nette auto zijn. Motorinhoud of uitvoering niet heel belangrijk maar zou wel graag stuurbekrachtiging willen. Anders is de prijs voor de Jetta met deze wielen 1900 euro. Prijs op orginele VW lichtmetalen wielen 14" (laatste foto) 1650 euro. |
Misschien vloeken in kerk: waarom dan niet de originele vering of hoger schroeven?
Zonde om h'm weg te doen! |
Van omhoog schroeven word hij niet comfortabeler en/of luxer.
Heb inmiddels zoveel mk2's gehad dat het tijd is om wat anders te gaan doen. ps het kind wat er in zit is niet bij de prijs inbegrepen ;) . |
|
Nee sorry geen vr6, is niet echt rendabel voor mij...
|
Cool :thumbup:
|
Mag een slotje op, deze fijne Jetta is VERKOCHT !
|
inclusief de speedlines?
|
Never mind
Patrick |
Matheo: ja incl. de clio wielen.
Neoninside: ??? Slotje ! |
All times are GMT +1. The time now is 14:10. |