Blauwe set Samco slangen mk2 1.8 16v
Samco silicone KVS slangen
Voorgebogen voor Golf mk2 16v Nieuw in doos, nooit gemonteerd of gebruikt Complete set Blauwe versie Prijs: ruilen tegen een zelfde setje in 't rood of wit (evt zwart met bijbetaling), of te koop voor €500,- of de door jou gevonden verkoopprijs (incl. evt verzendkosten ed.) van een zelfde set in de juiste kleur. De foto is niet van mijn set, maar wel van precies eenzelfde. Zelfde merk, zelfde hoeveelheid, zelfde slangen, zelfde kit. :) |
Hop!
|
Up.
|
Niemand een setje spikje splintertje nieuwe Samco slangen nodig voor zijn / haar 16v?
Deze week ophalen voor 125 euro. |
Heb je eventueel een foto voor me , heb misschien wel interesse.
|
Voorbeeldfoto in beginpost geplaatst.
Het gaat om exact die kit. Geen namaak, echt Samco, zelfs nog in de doos. Nooit gemonteerd, laat staan gebruikt. Ik wilde al een andere kleur, maar nu ik een compleet ander blok ga gebruiken kan ik met geen enkele van deze slangen wat aanvangen. |
Dacht dat siliconen weer helemaal in waren!? :rolleyes:
|
Up.
|
En maar weer omhoog. :thumbup:
|
Ook leuk om bij moeders de vrouw in de BH te stoppen...
|
Quote:
Of ergens anders.... :D |
Quote:
Voor 106,75 inclusief verzend kosten zijn ze verkocht moet je me alleen ff je bank gegevens mailen mvg, John |
Quote:
Je hebt PB (of is in ieder geval onderweg. :thumbup: ) |
Up.
PB verstuurd naar 20vtinside, maar niks meer terug gekregen. Tot het geld binnen is zijn ze dus nog gewoon te koop. Als er iemand anders interesse heeft in de set hoor ik 't wel. |
Srry voor de late reactie, maar was gister jarig en een biertje is net iets belangrijker als mijn mail. Geld is overgemaakt.
|
Quote:
In dat geval, gefeliciteerd. Zie dit dan maar als een verjaardagscadeau van me dat je zelf hebt moeten betalen. :D |
Dat is aardig van je! Pb is onderweg met adres.
Bedankt alvast! |
Setje is verkocht, topic mag op slot. :D
|
Het geld is binnen, de set gaat vandaag op de post, en zal er morgen wel zijn.
Topic mag dus dicht. :D |
Setje is binnen, ziet er top uit!
Bedankt breadfan! |
All times are GMT +1. The time now is 09:55. |