Golf 2 matWIT 500,-!!!
wegens inruil verkregen weer te koop.
golfje 2 1.3i bj 1991. mat wit apk ergens in januari 2010. zwarte hella`s (gti) enkele ruitenwisser. bumpers en spiegels opnieuw zwart gepoten. 16v onderlip gti deur en zijpanelen. voor 100,- mag je de recaro kuipjes er ook bij hebben. victor formula sportstuur. verders staat de auto nu op origineel staal met nog erg goede banden. beetje verlaagd. kortom leuke auto om de winter mee door te komen. op de foto`s nog met dikke voorbumper en zwarte ronals. de bumper is dus vervangen door een nette dunne. en de ronals zijn los verkocht, deze liepen met deze verlaging vreselijk aan. foto`s: groet frank |
en een stille up
|
mischien een stomme vraag hoor...........
gespoten of gerold??? en mankeerd er verder nog wat aan voor eventueel nieuwe apk?? |
Quote:
is inderdaad gerold (redelijk netjes ook nog :) ) ik heb er sind ik um heb nog niet eg onder gelegen. heb wel de startmotor vervangen en de dynamo. uitlaat lekt iets (minimaal) verder durf ik er geen uitspraak over te doen. maar volgens mij loopt ie er wel weer doorheen met niet te veel moeite. ik heb een passat op het oog maar wil eerst wat weg doen 7 stuks word wat veel... groet frank |
ik heb zeer veel intresse in de golf. Moet alleen ff wachten op de centjes van de verzekering. want er is iemand achterop me edition gereden
|
ai... das klote!
hij staat er nog, ik hoor het wel. groet frank |
wat foto`s van de huidige staat van de golf.
had helaas geen tijd gehad om hem even te wassen :D http://www.mijnalbum.nl/Album=UNDS4PGC nieuwe apk mogenlijk in overleg. groet frank |
ophaalprijsje € 400,- zonder recaro`s!!!
|
up!
|
waar is de auto te bezichtigen?
pm me ff.. gr koen |
pm verstuurd!
en kijk even: Join Date: Jul 2008 Location / Country: velden Posts: 1,773 ;) groet frank |
up!
|
precieze datum apk?
|
|
nette golf !!.
waar kan ik deze bekijken??. ziet er netjes uit . ik haal hem zo op als hi jer nog is . en apk is bijna dus ? . is wel makkelijk als het er op zit al ik hem koop. ( in prijs overleg) . gr michel |
Quote:
te bezichtigen in venlo. ik doe er niets meer aan want ik heb werk zat. zo mee voor 400,- en inderdaad als ie gewassen is ziet ie er nog goed uit. groet frank |
apk mogenlijk in overleg.
merk toch dat er wel behoeft na is :) |
verkoop loopt tot de 1e week van januari.
wegens aankoop nieuwe daily. de witte zal dan gesloopt worden en deels in delen verkocht worden. |
up!
starten en lopen met dit koude weer :thumbup: |
350,- uiterste prijs!
|
All times are GMT +1. The time now is 17:02. |