vraag mbt schijf remmen a golf 1
Ik heb momenteel een setje remmen van een mk3 TDI 110pk achter op mijn mk1 gemonteerd maar loop even tegen de handremkabels aan
had een setje van volgens zeggen corrado maar kom zon 4 cm buitenkabel te kort en 10-15 cm binnen kabel dus dat gaat niet lukken volgens mij is deze remmerij gelijk aan corrado/golf G60 iemand die weet welke kabels ik nodig heb |
Je hebt handremkabels nodig van een scirocco 16v als je achter schijfremmen hebt.
|
passen die ook op de remklauwen van bijv golf 2/corrado
heb namelijk ook een andere mk1 staan waar volgens mij scirocco 16v onderzit achter en dat systeem is anders |
inderdaad, met de handremkabels van een scirocco 16v kun je t maken.
|
Quote:
Volgens mij moet je dan de remklauwen links en rechts wisselen. Waardoor het ontluchten weer erg lastig wordt. Dat moet dan met gedemonteerde remklauw gebeuren. |
de handremkabels van een scirocco 16v zijn origineel nieuw bij vw niet meer te krijgen.
|
Quote:
dat hoeft niet, je kunt gewoon de kabel onderlangs laten lopen. zie: de kabels zijn bij de plaatselijke automaterialenzaak zo te bestellen. prijs ligt rond de €25,- bruto. |
ik heb het bij de mijne ook zoals hierboven staat, maar dan moet je die beugels op de uiteinden van de achteras wel aanpassen want de kabels zijn dan te kort om ze daardoor te laten lopen zoals de originele ;)
|
kijk hier hebben we wat aan
zal van de week 1 kabel bestellen als dat past bestel ik er 1 bij thanks |
graag gedaan hoor.
artikelnummer van hitec = k12926 kost bruto €25,25 |
Gewoon een hydraulische handrem monteren,ben je van het gezeik af en je hebt ook een handrem die goed werkt.
En geen remklauwen die om de haverklap gereviseerd/vervangen moeten worden. |
All times are GMT +1. The time now is 17:16. |