![]() |
wiel golf 4
hallo,
ik heb al een tijdje een daily golf 4 1900 tdi 110pk. heb van't weekend achter een lederen inteiruer geweest naar duitsland. nu ben ik op zoek naar mooi wielek 18 inch zo breed mogelijk da past op een golf... dus zou graag ne keer weten wa da jullie voorstellen. ik heb al die bbs lm geizen maar er hebben da eigenlijk al tamelijk veel... vriendelijke groeten hopelijk kunnen jullie mij helpen maar vindt geen direct naar mijn gedacht |
eventjes voorstellen in het voorstel topic, en wat foto's van je wagen zouden al veel meer helpen om goed respons te krijgen
enfin al je echt breed wilt neem dan 1 met een cup rand, wat ik mooi vind is oem style evolo stp(17 inc) of rs 4 rs6 of bbs motorsport of hoe dat ook heet zijn zoveel mogelijk heden, je moet iets nemen wat je zelf graag ziet maar zou eerst kijken voor een verlaging als je dat nog niet hebt grtjs |
Quote:
hallo, 'k ben geen nieuwtje op vak van tuning... heb al heel wa gerealiseerdt. verlaging wordt een schroefkit van bilstein. ik zie heel graag le mans maar er hebbend at er al redelijk veel gehad... en 17 inch vindt ik persoonlijk een beetje teklein op golf 4. en 19 ben ik bang om vermogenverlies te hebben . greets courtens |
ik heb stnd 205-55-16 onder mijn auto, en van de zomer wielen is het 205-35-18 die zijn platter als de 16 inch setup:D
|
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=40477
zoek maar wat moois uit. |
ok ik heb besloten ik ga rial daytona velgen nemen zo gaan ze het breedst van al uitkomen
bedankt iedereen zal wel met tijd en stond een fototje posten |
All times are GMT +1. The time now is 19:13. |