Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Algemeen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   uitlaatsierstuk (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=6102)

Melvin 22-11-2004 16:12

uitlaatsierstuk

denk niet aan halfords sierstukken ofzo...

ik heb een simmons uitlaatsysteem, alleen is het originele sierstuk op de einddemper vervangen voor een kort dik 80mm rond RVS sierstuk...

dit wordt vervangen voor een langer dunner (60mm) rond gepolijst RVS sierstuk... in de stijl van een supersprint uitlaat, dus omhoog gericht...

nu de kern van het verhaal:

de uitlaat van mijn moeder is in 30duizend kilometer al helemaal verroest, veroorzaakt door vocht wat erin is blijven staan... lok ik dat nu niet ook uit met een omhooggericht sierstuk? hoe denk jullie erover... doen of niet doen?

Hellraiser 22-11-2004 16:15

Quote:
Originally Posted by MellyVille
denk niet aan halfords sierstukken ofzo...

ik heb een simmons uitlaatsysteem, alleen is het originele sierstuk op de einddemper vervangen voor een kort dik 80mm rond RVS sierstuk...

dit wordt vervangen voor een langer dunner (60mm) rond gepolijst RVS sierstuk... in de stijl van een supersprint uitlaat, dus omhoog gericht...

nu de kern van het verhaal:

de uitlaat van mijn moeder is in 30duizend kilometer al helemaal verroest, veroorzaakt door vocht wat erin is blijven staan... lok ik dat nu niet ook uit met een omhooggericht sierstuk? hoe denk jullie erover... doen of niet doen?

Doen, maar onderaan in het sierstuk een gaatje boren, dan kan het water weglopen :wink:

arthurgti 22-11-2004 16:41

heb zelf ook een simons uitlaat maar de demper staat bij mij niet omhoog hoor zoals bij een supersprint??

Of zal die verkeerd zitten??

Melvin 22-11-2004 21:26

@arthurgti: neej bij jou zal het origineel er nog op zitten, die zit inderdaad niet omhoog... zoals ik al zei (lees bovenaan eens) zit het originele sierstuk er niet meer op bij mij... en ga ik er een supersprint achtig sierstuk opzetten...

kortom: is gaatje boren onderin een goed idee ????

Jurgen Santana 22-11-2004 21:31

Dat water bij je moeder is er niet in geregend, dat is condenswater. Volgens mij hoef je je over die regen niet zo druk te maken hoor :D

Melvin 22-11-2004 21:36

dat water bij me moeder is er idd niet ingeregend, die rijd een ford ka (vraag me niet waarom, ze vind hem nu zelf ook lelijk :S) en die uitlaat hangt recht en stukje onder de bumper nog (afgeschermd dus)...

maar dat regenwater wat er dan dus wel inloopt kan geen kwaad? gaatje lijkt me zo raar eruit zien als de rook er onder en boven uitkomt he :S

Marcski 22-11-2004 21:43

hoe vaak staat hij stil?

Als je ermee rijdt blaast hij het vocht er wel uit, en tijdens het rijden komt er echt geen regenwater in..

Melvin 23-11-2004 08:08

ja hij staat redelijk vaak stil op zich... ik gebruik hem niet IEDERE dag, maar gemiddeld om de dag ofzo... vooral voor kleine stukjes eigenlijk ook nog eens....good/bad?

Marcski 23-11-2004 12:52

staat hij dan gewoon buiten?

Op zich moet het niet uitmaken als je er regelmatig mee rijdt.. En anders zet je er toch een kapje op als hij stilstaat :D

Melvin 23-11-2004 14:49

ja dan staat de cabrio vaak buiten ja... dus ik hoef me geen zorgen te maken moet ik me maar concluderen... dan wordt het supersprint achtig ;)

All times are GMT +1. The time now is 23:43.