![]() |
bekende jetta
|
vanaf 1987 is t toch dat de auto's niet meer belastingvrij worden dus 1986 nog wel :confused:
|
jip dat is de mijne op de oude ad van de 1.8 turbo jetta die is vandaag verkocht en opgehaald , dus ad was nog 4 weken geldig , dus effe checken wat de reacties zijn oh ja en sorry als ik het verkeerd heb ik dacht 86 al niet meer, maarja deze wel nog gelukkig
|
o ok maar waarom €3250,- ? is dat serieus
|
Quote:
Dat zat ik me net ook af te vragen ja ...... |
Here we go again :D
Zelfs ik vind dit fors.. verder weinig leuks, slechts verbreed staal.. enige van 'grote' waarde is de US bumper. |
Nee het is een vraagprijs he en heel eerlijk ik wil er eigenlijk niet snel vanaf de prijs is natuurlijk een beetje overdreven en niet echt serieus
|
Als je d'r niet snel van af wilt, moet je hem gewoon niet te koop zetten, logisch.
Nja, je bent in ieder geval over de Ossen-grens van de 3k voor een Jetta heen gegaan, en dat kan al helemaal niet. Wederom een auto van je die voor te veel wordt aangeboden. Mijne hoeft ook niet, weg by the way HOESTTIENDUIZENDEUROHOEST. |
en daarbij wist ik dat dit wel weer gebeurde HAPPEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!pacman
|
Daarom zet iedereen zijn auto toch ook te koop?
Niet om hem te verkopen, maar om volk te laten happen. :rolleyes: |
Quote:
Je leert het ook nooit he . . . :shake: :mad: Niet om het "volk" te laten happen, maar om ons "volksforum-mannen" een topic te geven waar je heerlijk je zondag aan kunt verspillen . . . :D De prijs ach . . . ik heb er 1 staan voor 1/3 van de prijs. Alleen niet verlaagd, geen verbreed staal, lagere kilometerstand en een volledige onderhoudshistorie. Ik raak hem al niet kwijt, dus of deze snel van eigenaar wisselt :confused: |
vond het ook al erg veel geld voor de auto. toch staat hij er nog op .
|
als hij het er voor krijgt : Chapeau!
Ik zou het ook doen. Alles is te koop, mits er maar genoeg voor gelapt wordt. |
All times are GMT +1. The time now is 00:03. |