past scherm Golf cabrio op normale Golf 1?
Ik kan nog een origineel voorscherm bemachtigen van een Golf 1 cabrio; past dit op een normale Golf 1? Indien niet, wat moet er dan aangepast worden?
|
past
|
Er zijn 2 type's:
met nummer 155 821 021A Links 155 821 021A Rechts En deze : 155 821 021E Links 155 821 021E Rechts Met A past op golf 1 met E niet dat geeft ETKA aan. E is voor bande maat 185-55-15 zal dus anders zijn???? |
past wel
|
@ golfcabriolet, heb beide types naast elkaar gehad en zijn identiek
|
Mooi, dan kan ik 'm gaan halen!
:thumbup: |
er zit toch een knipperlicht gat in bij een cabrio
|
ik heb het ook, zonder knipperlichtgat overigens
|
Quote:
nee hoor, bij een nieuwe iig niet |
kijk nog maar eens goed want er zit wel verschil in er zit een grotere schuine kant aan dan normaal en dan bedoel ik de hoek die onder de moterkap zit na de bouten waar die mee vast zit
|
Dus je krijgt dan een grotere naad? hoek iets bijbuigen wellicht?
|
Ik heb een cabrioscherm op mijn oude golf gezet en het scherm kwam dan aan de bovenkant ongeveer 1 cm teveel naar buiten.
als je de gaten iets uitboort/dremelt moet het geen problem zijn . . |
Quote:
welk type scherm was het met A of E op het einde in vw nummer? |
nee het zit na de hoek op de plek waar die gebout zit valt het blikwerk normaal iets naar binnen het moterruim in en bij een cabrio scherm is dat stuk dus na die hoek het laatste materiaal breder uuuuuhhhhhhhhhh snap je het nog?????
|
foto kan duidelijkheid scheppen :D
|
Quote:
deze 2 types zijn gelijk, heb ze net nog beide bekeken |
Quote:
ETKA geeft anders aan! |
Quote:
dus jij gelooft een systeem edwin :shake: :shake: :tongue: de versies zijn exact het zelfde, zelfs de D versie, die we toen opgehaald hebben ;) |
Quote:
155-821-021A bis FGNR.: 15M040000 155-821-021E für Bereifung 185/55/15 und.... 155-821-021E ab FGNR.: 15N000001 Type A word aangeraden om te nemen. kijk maar wat ze op duitse forums schrijfen er over. |
Schermen passen gewoon...en als iemand het over een scherm heeft wat een cm uitstak...zal dat aan de auto zelf gelegen hebben ben ik bang..
|
All times are GMT +1. The time now is 06:17. |