Photoshop ?
Kan iemand even wat Photoshoppen voor me .
Zou graag de wielen onder de onderstaande foto in de volgende kleuren willen zien om een idee te krijgen wat ik uit einderlijk met de velgen wil doen . Glans zwart met beige ring en logo Wagen kleur met zwarte ring en logo alvast bedankt . ben zelf niet zo handig me de pc :redface: http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-XQD63YLE.jpg |
Ik zou een iets kleinere foto nemen.
René (Tiefleger) |
Nee hoor, hoe groter de foto hoe beter voor het photoshoppen. ;)
Met een gelijkwaardige resolutie dan tenminste. |
Kheb ze even gespoten voor je! Kan je zelf uitzoeken wat het mooiste is. Ik heb ze maar even wat kleiner gemaakt, maar in groot formaat heb ook natuurlijk! :rolleyes:
Grtz ViperCat |
Hele nette sjop. Meteen maar even melden dat ik de 2e mooier vind (op het audi logo na :p).
|
Duidelijk optie 2, erg gaaf.
|
Optie 2 idd.
|
optie 1 is wel mooi maar lijken de velgen zo klein, dus zou ik toch maar voor optie 2 kiezen. en misschien dat naafkapje ook in kleur.
complimenten voor de shop! |
optie 2, naafkap zwart.
|
Quote:
idd,optie 2 met matzwarte naafdop :thumbup: |
Quote:
en dan het logootje uit de naafkap ff loshalen en die weer in de lak/velg kleur :thumbup: |
Quote:
of gewoon chroom laten,maar idd de details maken of breken het geheel :D scherp sander :thumbup: |
@ViperCat . Bedankt voor het shoppen , ziet er netjes uit . :thumbup:
Vindt zelf ook optie 2 de beste en dan de dop ook in de wagen kleur met zwart of chrome ring/logo . Bij optie 1 vallen de velgen in het niets en dat is zonde . Hier kan ik wat mee . Leuk projectje voor de winter :D |
Ik vind ook optie 2 met matzwarte dopjes :) ...
|
All times are GMT +1. The time now is 22:00. |