.
.
|
Zo op het eerste oog ziet hij er goed uit. Ik heb een aantal weken ook een passat gekocht en ik heb geluk gehad met de roest! ik hoop voor je dat jij dat ook hebt.
Laat de foto's maar komen! Succes Gr |
is dat die van jan-jaap? Die heb ik destijds op de eerste uitdeuk dag gezien en toen was hij echt prachtig.
|
die was toen echt prachtig idd.. Ik heb er nog een foto van:
|
Ik zeg gave kleur! :thumbup:
|
Ik heb hem toen ook gezien op de uitdeukdag bij X-pair, was inderdaad een erg mooi exemplaar! (volgens mij is bovenstaande foto zelfs door mij gemaakt :P )
Hou hem rijdend, hele gave bak! |
Quote:
foto is door mij gemaakt :tongue: Er stonden nog wel een hoop anderen omheen te kwijlen :D Met het deukje op de motorkap gewoon nog een keer naar een uitdeuker gaan, misschien is die nog te restylen :thumbup: je hebt goede plannen, mooi dat de 32b bij een (andere) liefhebber gekomen is! |
Mooie, bekende auto :)
Mocht je op origineel staal willen gaan rijden, ik heb er nog 2 liggen, mag je voor niks hebben, ben je alvast op de helft :) 32b rijders aller landen verenigt u :D |
Doen we!
|
Quote:
Ook "rustende" 32b rijders :tongue: Mooie auto! Heb 'm toen ook gezien bij de uitdeukdag. Veel plezier ermee, ze rijden heerlijk :) |
Quote:
Ook 32/33 (The original) rijders?! :D |
Alles met de motor in lengterichting mag erbij :tongue:
|
Quote:
Woot! |
Sub-culture in the making! Underground rockx!
|
Quote:
Je kunt naar de forum uitdeuk dag komen, dan is het uitdeuken lekker goedkoop. http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=59472 |
Super gaaf ding! Heb net zo.n 81er. Hou hem rijdend en mooi. succes.
|
Ik heb geloof ik nog ergens 4 originele stalen liggen. Wel opknapwerk [zijn rood :D], maar mag je ook wel gratis hebben als ik ze kan vinden.
Hele vette bak :rock: |
Quote:
Whoei, dan mag ik nog steeds meedoen! :D |
ben ook van de partij!
Gr |
Tja, een 32b staat niet bekend om zn ongevoeligheid voor roest, helaas. Het valt op zich wel mee, komt vast wel goed :)
|
All times are GMT +1. The time now is 04:54. |