Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Archief (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   MK3 interieuren / interieurdelen (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=60389)

Dexter 04-10-2009 21:16

MK3 interieuren / interieurdelen

Ik heb de mogelijkheid om het een en ander aan interieur-spul aan te bieden voor de MK3.

Het gaat in ieder geval om:

Compleet GTI interieur 3 deurs in nette staat: € 210,-

Compleet Pink Floyd interieur 3 deurs in zeer nette staat: Vraagrpijs € 195,-

Ook Milestone sport, CL, GL en andere.

Zie ook een paar post verderop voor foto's van de diverse spullen!

Eventueel ook losse delen [bovenstaande interieuren liefst compleet] geef even aan wat je nodig heb dan ga ik even kijken wat er allemaal bij zit. Indien interesse zal ik foto's (laten) maken. Die volgen dan z.s.m.

Het moet wel even op aanvraag, als je dus iets zoekt vraag het aan. Het gaat om alles wat je in het interieur vind [voornamelijk 3 deurs, 5 deurs is wat lastiger maar vraag gerust].

Reacties mogen in dit topic maar ook via de PB. Zit tegenwoordig toch wel elke dag op het forum.

VWJean 05-10-2009 08:19

Ik ben op zoek naar de versnellingspook en handrem van een pink floyd uitvoering.

Wolgast 05-10-2009 09:54

Ben op zoek naar een complete set hoofdsteunen voor de achterbank in zwarte stof (indien aanwezig natuurlijk)

Dexter 05-10-2009 10:52

Quote:
Originally Posted by Wolgast
Ben op zoek naar een complete set hoofdsteunen voor de achterbank in zwarte stof (indien aanwezig natuurlijk)

Wat bedoel je met een complete set? Gewoon 2 losse hoofdsteunen? Want dat mag zeker geen probleem zijn. Prijs moet ik even navragen. Je krijgt PB zodra ik wat weet [zal woensdag zijn].

Quote:
Originally Posted by VWJean
Ik ben op zoek naar de versnellingspook en handrem van een pink floyd uitvoering.

Uit me hoofd was die pook al stuk maar ik moet even kijken. Wat bedoel je verder precies met de handrem? Gewoon het hoesje neem ik aan, of wil je de hendel er zelf ook bij hebben? Volgens mij is dat namelijk wel van elkaar los te halen.

Het ging eigenlijk voornamelijk om grote delen, stoelen, banken en deurpanelen e.d. kleine dingetjes moet ik allemaal even checken, ook qua prijzen weet niet of het tegen een acceptabel bedrag kan maar dat laat ik z.s.m. weten.

VWJean 05-10-2009 11:03

Hoi,

eigenlijk ben ik op zoek naar een pookknop en pookhoes van een pink floyd uitvoering en idd de hoezen van de handrem.

Grt

Dexter 05-10-2009 14:25

Ik ga sowieso even kijken of dat gaat lukken.

Dexter 06-10-2009 09:09

Niemand interesse verder in een compleet interieur? Prijzen zijn vraagprijzen!

Wolgast 06-10-2009 12:53

complete set bedoel ik de hoofdsteunen achterbank, en het bijbehorende stangen en geleidingsgebeuren in de achterbank..... maar kan me goed voorstellen dat zoiets teveel werk is..... ik hoor het wel!

G60variant 06-10-2009 17:50

geleiderails + bevestigingsmateriaal kan je halen bij de dealert. kost je 50euro( 2 plaatjes, 4 dopjes bovenop, en 8-tal schroeven)

Dexter 07-10-2009 15:10

Ik heb even wat foto's kunnen krijgen. Kwaliteit is niet super maar het werkt:

Het interieur uit de GTI:
-Is wat vies maar netjes en compleet.
-€ 180,- voor alleen de stoelen en banken. Met zijpanelen wordt het € 210,-

Zit ook nog een knappe teller in. Geen idee wat er op de teller staat qua kilometerstand. Prijs op aanvraag want die weet ik ook niet.

Het Pink Floyd interieur:
-Zeer nette staat, alleen de wang aan de rug van de bestuurdersstoel is licht ingezakt. Ook hoofdsteunen achter!
-€ 170,- voor alleen de stoelen en banken. Met zijpanelen wordt het € 195,-

Dit zit er ook nog tussen, is gewoon een CL interieur denk ik? Kan een complete set bij elkaar scharrelen in nette staat [stoelen en bank] dan komt de prijs op € 150,-

Rolling stone interieur. Nette staat. Licht zichtbare slijtage en niet helemaal schoon. Wel zonder gaatjes!

Ook nog een interieur met dit motief, geen idee wat het is. Wel in goede staat.

Dan ook nog dit motief. Helaas is er op dit moment geen bestuurdersstoel aanwezig [en die zal niet komen ook].
-Prijs voor alleen de passagiersstoel en achterbank: € 125,-

Ik kan geen dingen los van elkaar gaan verkopen. Daarmee bedoel ik dat ik niets kan slopen voor de verkoop. Heb je dus iets nodig dan is het of de hele stoel/bank of niets. Kan er ook niet meer van maken.

Wel een set losse zwarte hoofdsteunen die komen op € 25,-.

Mensen die tot nu toe gereageerd hebben krijgen een PB.

Ook nog een Milestone sport interieur tegen gekomen tussen het spul. Het Atlanta sport interieur is weg.

All times are GMT +1. The time now is 11:03.