advies
ik denk dat iedereen wel wat te vertellen heeft over een bepaald merk schroefset ik zoek kwaliteit prijs verhouding een goede schroefset voor een goede prijs je word zon beetje dood gegooit op mp met vmaxx en tec tunning en nog veel meer van die b merken teminste denk dat het niks is maar ik heb ook geen zin om 900 euro te betalen voor een schroef set er moet toch wel een goede tussen weg zijn
|
Heb je de search als eens gebruikt? Er staan bijna 10 miljoen threads over :P
|
klinkt eigenlijk weer als een topic, waarin de starter het liefst voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten.
Lijkt me een heel eenvoudig simpel verhaal: de sets van 900 euro zijn echt voor circuit en kunnen de zwaarste omstandigheden aan. de goedkopere sets van ongeveer 200 verlagen de auto gewoon goed en geven ook een prima rijgedrag (sommige zijn wat stugger als anderen) je krijgt waar je voor betaald. p.s heb zelf een set van tec tuning onder mijn golf en eentje van vmaxx onder mijn cupra en bevallen mij prima! |
Quote:
:goodpost: |
oke kan bv een weitec set kopen geen schroefset 55mm voor en achter verstelbaar voor 275 euro is dit dan te vergelijken met een schroefset van v maxx van 200euro of niet?
|
ik zou je absoluut in de richting van de vmax of tec schroefset sturen. Mijn ervaring met verlagingsveren is dat het gewoon nooit laag genoeg is. Een auto moet schuiven lol en dat krijg je niet door 55mm (tevens is dit vaak minder als je een groter blok hebt)
Maar ja ook dit is weer; wat wil je? Als je echt een prettig rijdende auto wilt ga voor de weitec. Wil je laag neem een schroefset |
All times are GMT +1. The time now is 18:51. |