Show that AIRcooled engine!!
De luchtgekoelde motor blokken worden vaak, net als de auto zelf, netjes, mooi en/of opvallens aangekleed.
om mezelf en andere wat inspiratie te geven hierbij een topic waarin jij je aircooled motorblok onbeschaamd kan showen! (mogen natuurlijk ook van een ander zijn) Mooie, opvallende, beschaamende, perfecte, aparte AIRcooled engine's, Laat zien, laat zien! |
|
die laatste is twijfelachtig...;) enige luchtgekoelde is de radiator lijkt me zo..
|
|
:rock: |
Quote:
je hebt helemaal gelijk wel erg dat ie die fout in zn eigen topic maakt.. neemt niet weg dat dat een super ik blok in een kevert is... v6turbo :screwy: |
|
Toen ik hem kocht zag hij er zo uit
Nu ziet hij er zo uit Het K&N filtertje gaat er nog af en de orginele luchtfilter die naast de motor op een "tafeltje" staat er weer op |
In m'n eigen garage;
Simpel 1200cctje. plaats gemaakt voor; 1641cc; Nokkenas Engele W-100 Zuigers Mahle 1641 carburateur Weber 40mm Verlicht vliegwiel 009-ontsteking Nice & fun! |
Quote:
zie wel een audi 8 pitter, geen vr6 turbo |
Zo is het begonnen;
Dit had ik er van gemaakt; En voorlopig staat de motor weer even op een pallet ;) |
dees is van mij,
:) |
Quote:
ik heb naast onder en boven die auto gestaan en was wel degelijk een rs audi motor de v6 turbo ik heb nooit vr6 genoemd he.... |
Quote:
excuses.. zie het nu.. 2,8 v6 12v.. iig is dit geen rs motor edit: heb hem ok al: oude foto's http://www.turbotechnik-grossholz.de/fs003.html |
mijn blokkie
mvg robert |
|
|
Quote:
Wauw das een gaaf blok! Heb mijn plaatwerk zwart laten coaten.. Antraciet/mat grijs zoals de jouwe was ook wel echt master geweest! |
|
Me bus motor in opbouw...
Type 4 1800cc industie motor (type 127) met 40-ers webers |
All times are GMT +1. The time now is 10:47. |