p2trick
Hoi wij zijn Patrick & Lieke
Komen uit Enschede en beiden gek van auto's en sleutelen Vandaag was de dag dat we er een Golf Mk1 1.5 CL uit 1983 hebben gekocht hij heeft wat werk maar reed verder prima. Na thuis komt eerst probleem opgelost met deur slot wat het niet meer deed. toch maar eens kijken waarom de dashboard verlichting het niet deed. Dashboard er uit gehaald en toen .... Zo was de Tellerbak aangesloten... Ik denk dat we van geluk mogen spreken dat er geen brand is ontstaan, echter reizen er bij ons nu een paar vraag tekens op. Kunnen we elke dashboard bedrading uit een mk1 gebruiken? En hoe is dit in de toekomst te voorkomen? We hebben begrepen dat dit de nr 1 brand veroorzaker is. We zijn blij dat we er op tijd waren. |
Welkom op het forum! En een leuke Golf!
Zo'n kabelboom had ik er ook in zitten. Ik heb er 'n kroonsteentje of 10-15 uitgehaald, en een hele zooi tape, om toen maar te besluiten niet met deze kabelboom verder te gaan. ;) Je hebt in ieder geval idd mazzel gehad dat de boel niet in de fik gevlogen is! |
Sjeez wat een tjoepie tjappie kabeltjederij zeg!
Direct een nieuw (onverprutst) boompje erin en ik mag verwachten dat er dan niks gebeurt :) |
Thx, alleen ff moeite met het zoeken naar een nieuw kabelboom :D
|
Ook hier welkom :thumbup:
|
Dit weekend Nieuw kabelboom in het dashboard gelegd, alle electra werk weer goed.
Het eerst wat op de planning staat is het inbouwen van een clasice radio en een plaats zoeken voor de speakers aangezien er in de deur geen gaten zitten Ander plannen zijn de volgen - Uitlaat rubbers vervangen - Gasveer vervangen Achterklep - Roest plekjes behandelen - 12 volt aansluiting - Hoofdstroom schakelaar - Deur grepen vervangen - Sloten set - Spiegels vervangen - Velgen openieuw spuiten/poedercoaten Of Verbreed staal er onder - Achter spatborden opnieuw er inlassen - Overspuiten - Onderlip repareren/vervangen voor nieuw - Chromen strips rond om vervangen - Dag teller repareren Verder plannen zullen er wel aankomen |
even snel wat foto's die we vandaag hebben gemaakt met onze nieuw aanwinst een dakrek :D |
Nette mkI heb je daar! :thumbup:
|
Welkom! leuke golf!
misschien spot ik je nog eens! :thumbup: |
Mooie golf, ik zou er een set minder moderne velgen onder gooien dat zal deze golf helemaal afmaken.
|
Welkom hier, leuke wagen ;)
|
Ziet er erg goed uit! Vind het altijd wel wat hebben zo'n imperiaaltje, als zou ik het er zelf denk ik niet op doen. :thumbup:
|
mooie auto
blijft mooi zon golf 1 |
Bedankt, op dit moment staat ie op staal of er tijden de zomer deze velgen terug komen, moeten we nog ff zien. eerst maar eens de zijschermen en bij het reservewiel lassen.
Iemand een tip voor leuk zomer velgen :) |
Welkom
Mooie golf hoor, misschien spot ik jullie nog wel eens Tja velgen is persoonlijke keuze natuurlijk maar heb je een idee wat je kwa grootte en breedte wil? |
Stoer waggentje zeg!!
|
All times are GMT +1. The time now is 13:56. |