VW Polo fox coupe incl. nieuwe APK
Hallo,
Hierbij bied ik mijn vw polo aan uit 1993. De auto is in zeer goede staat en is na een uitgebreide service nog 10000km gebruikt. de kilometerstand is 142000km en loopt als een zonnetje. APK NET NIEUW TOT SEPTEMBER 2010!!!!! Even een rij met vernieuwde onderdelen: - Stoelen - Olie ververst (1000km geleden) - Olie filter nieuw (1000km geleden) - Remblokken (10000km) - Remschijven (10000km) - Remslangen 4x (10000km) - Schokbrekers rondom koni 60mm verlaagd (10000km) - Veren rondom (6000km) - Aandrijafrubbers 2x (10000km) - Inlaatrubber tegen valse lucht (10000km) - Uitlaatdemper (10000km) - Banden 4x nangkang 185-45-15 (10000km) - Velgen gestraald en gespoten (allesio) Mischien ben ik nog wel wat vergeten, ik heb van alles fotos gemaakt. dus bij serieuze intresse gewoon even mailen of bellen dan kunnen we die fotos ook delen. Voor de beste indruk kunt u het best even komen kijken, de koffie staat klaar en uiteraard kan er dan proefgereden worden. Let op: de auto is oranje geroldt het ziet er erg leuk uit, verwacht geen wonderen hiervan maar roest zult u zeker nergens tegen komen. het ziet er gewoon heel leuk uit! Het is een ideaal beginners autotje ik rij er nu een jaar probleemloos mee rond en hij kost mij als 18jarige ongeveer 60 euro in de maand aan wegenbelasting en verzekering! lekker voordelig dus! Ohja het topic van men auto: http://www.volksforum.com/forum/sho...ght=kevertje007 Vraagprijs voor de auto: 800 euro. Bij intresse kunt u mij mailen of bellen: Met vriendelijke groet Remko de Vries Remko_deVries@hotmail.com 0645174404 |
geprobeerd te bellen. Bel me even terug.
|
Heb je een pbtje gestuurd!
Tevens Upje |
Upje
|
Schop
|
Uppppp
|
He hallo
ik heb in dat forum gekeken ziet er leuk uit mn neefje zoekt een vw is ie zo als ie op de foto staat oranje met die zwarte wielen en stoelen ? ik hoor t wel grtjs andy |
Auto is verkocht!!!! Mag een slotje op!
|
All times are GMT +1. The time now is 16:14. |