derby 1, vierkante koplampjes
Ik heb hier een Derby 1 staan met een uitstekende grill en vierkante koplampjes,
Mijn vraag: Is het mogelijk om hier een andere grill in te bouwen, ééntje met chrome lijst werk.. Mvg Marcel |
jep dat kan! Je hebt een derby 1F (facelift), is verder niet veel anders dan de derby1.
Het staat wel een beetje raar icm de zwarte kunststoffen bumpers. :D |
Dankje wel voor je snelle reactie.
Ik weet het, maar het bijna onmogelijk om onderdelen voor type 1 te vinden :screwy: . of ik zoek gewoon niet goeg genoeg |
een derby 1f is een leuk ding. Heb je foto's ? Wat zijn je plannen?
|
Er wordt nog een topic aangemaakt, foto's zullen aanwezig zijn ;)
Plannen? Beeld je dit in: Lak word zwavelgeel, heel misschien komen me ats classic's er onder en natuurlijk nette verlagings setje er onder. |
Derby/polo 1 grille op een 1f staat voor geen meter icm kunstof bumpers.
|
Klopt, al ligt dat meer aan het feit dat een embleemloze grill geen gezicht is?!
Onderdelen zijn er nog wel te vinden, hoor, als je maar weet waar je moet zoeken?! Wat heb je nodig? |
en de chrome lijstjes ontbreken (al ga je die niet zo heel gauw meer compleet vinden denk ik?)
|
Onderdelen zijn wat lastiger als bv onderdelen van Golfje 1. Maar dat maakt het ook leuk om zo n auto te hebben omdat je wel iets hebt wat weinig mensen hebben.
Na 2 jaar onderdelen zoeken heb ik een behoorlijke schuur vol en weet ik mijn weg er ook redelijk in te vinden. En bijna alles is te vinden alleen kost het dus wat meer moeite. |
als je ronde koplampen wil kan je nog kiezen tussen 2 soorten
polo / derby 1 en 1F bij 1F zijn de grille en lichten dikker( grill komt buiten carrosserie) bij een 1 zitten alles er mooi in. edit, de link die je aangeeft is een type 1 |
All times are GMT +1. The time now is 13:52. |