![]() |
na een tijd rondkijken, voorstellen
goedendag
ik zal mij ook maar een voorstellen. Ik ben roy en in het bezit van een mk1 en een mk1 cabrio. in de cabrio zit al heel wat werk en is 2 jaar in mijn bezit.de kpa was versleten, deze heb ik zelf vervangen voor een andere gebruikte in goede staat er zat een EX motor in, deze is vervangen voor een 1.6 gti EG motor. Ook is er een schroefset onder gekomen bbs rm velgen gti grill, het stof interieur is vervangen voor een skai leder interieur, maar dit gaat snel plaats maken voor een edition interieur, zoek hiervan de voorstoelen nog, of die van een golf3 gti edition. ook is het originele dacht vervangen voor een dach met tittenteller, genoeg geluld over de cabrio, hier wat foto's aankoop cabrio ![]() aankoop bbs'jes rm ![]() eerst zo rond gereden ![]() Motor swap ![]() Toen waaren de bbsjes klaar, randen gepollijst, harten hoogglans zwart gespoten, moet echter de boutjes nog eens vernieuwen en bredere randen ![]() ![]() en zo staat hij er nu bij, alleen dan een stuk lager ivm de schroefset ![]() hij word als alles meezit deze zomer overgespoten dus als vervangend vervoer een dichte mk1 gekocht, een 1,6 met carburateur, heeft pas 111*** gelopen, is 7 jaar geschorst geweest, van binnen ziet hij er super uit. van buiten moeten de wielrandjes worden vervangen achter, de bumpers zijn niet mooi meer, en 2 nieuwe deuren plaatsten ( uitgehangen) en de nieuwe delen en onderlangs in de originele kleur spuiten. verder zit hij super in de lak ![]() heb hem alleen nog verlaagd, en andere velgen eronder gezet en goed afgesteld. Hoop dat jullie hier wat aan hebben, ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen mvg roy |
die cabrio is gaaf:thumbup:
|
Twee leuke auto's, vooral die Cabby ziet er al heel netjes uit!
De kap is ook vervangen zie ik? Kan zijn dat ik daar aan voorbij gelezen heb... ;) Welkom in ieder geval! |
Quote:
aangepast ;) de cabrio ziet op foto;s mischien er goed uit, in het echt heeft hij veel lakschaden. hij wordt wel in dezelfde kleur overgespoten, ook komt er nog een nieuw uitlaatje onder. ik zoek een smalle midden demper, heb nu een dikke en deze raakt steeds de bodem. zonder midden demper maakt hij wat teveel lawaai |
All times are GMT +1. The time now is 00:13. |