vr6-maniac mk1
heej!
jullie kennen me nog wel van de golf 3 vr6 , die is verkocht zoals jullie weten! veel plezier van gehad , maar er komt volgend jaar iets nieuwers! de einser is mijn daily , heb hem nu sinds december 2007 helemaal origineel gekocht met net 83000km op de teller , origineel met alle onderhoudsboekjes erbij uit het jaar 1981, op een deukje in het zijscherm na is hij superstrak ( zit ondertussen al een ander scherm op ;) ) het is een 1.5 ls automaat , ben er vorige maand nog mee naar zuid-duitsland geweest , 1700km zonder problemen! verder wat aan veranderd zoals : Schroefset Lenso bsx met zwart hart 15" met 175-50-15 banden interieur heb ik geruild met bruin , was namenlijk blauw heldere koplampen/knipperlichten , rode achterlichten klapraampjes xenon kitje / us knippers en nog wat dingen ;) 8) genoeg gelult , hier de foto,s! En op bezoek bij de welbekende ludolfs!! Zo dat was het dan! volgend seizoen dikke wielen en verder zien we wel! , blijft mijn daily , volgend jaar komt er wat bij! grtz Eelco |
ziet er goed uit succes ermee :thumbup: :cool: :thumbup: :D
|
mooi ding:thumbup:
|
Nette mk1 man. En vet dat je bij de Ludolfs bent geweest :)
|
Naamgenoot :rolleyes: ...
Vette bak man! :) |
mooie machine, ben je ook bij de ludolfs delen gaan halen?
mvrg |
vette shit gwn echt bij de ludolfs, geniaal (Y)
xenon ... ? |
Quote:
thnx mensen! idd bij de ludols was wel vet! we gaan een keer terug om ze echt te ontmoeten! misschien een meet houden daar :P idd zit xenon in ;) |
All times are GMT +1. The time now is 22:54. |