2de VW FREAKS vag meet.
Vanochtend in een treintje van VW Team Arnhem en Subdubbers naar Dodewaard gereden voor de 2de VW FREAKS vag meet.
Een erg ruime en goed bereikbare lokatie waar de catering goed verzorgd was, maar het zonnetje helaas niet wilde doorbreken. De opkomst had wat groter mogen zijn, maar desondanks stond er genoeg leuk spul tussen. VW Freaks bedankt voor de organisatie, tot volgend jaar! De foto's (70 stuks) staan inmiddels online op www.vwteamarnhem.com klein voorproefje: |
was idd een goed georganiseerde meet. catering zeker goed, frikadellen waren lekker.
kortom leuke dag gehad |
alles was netjes voor elkaar :thumbup:
wel jammer dat t nie zo druk was maar dat mocht de pret niet drukken. toch leuk om mn kontje van de jetta zo terug te zien :D |
mensen we vonden het een top dag we hoorde later dat er nog 2 meetings waren maar dat mocht de pret niet drukken we hebben 122 auto geteld
voor het eten en drinken hadden we goed gezorgd als wij ergens komen en het eten en drinken is niet oke ballen we daar ook van dus de plaatselijke frietboer opgetrommeld juist ja tralala twiedeliedie tralala twiedeliedie :mrgreen: s,morgens vroeg waren we al druk druk druk somigen van ons hebben daar de nacht doorgebracht al heel vroeg verschenen er mooie vw,s zo zien we het graag ;) prijzen waren er ook dit jaar niet zo veel omdat we dit alles van vandaag in 9 weken hebben opgezet (volgend jaar word het beter groter vetter datum komt snel) show & shine 1e plaats 2e plaats 3e plaats het thema was beaty & the beast the beast the beauty meer foto,s volgen nog we moeten ze ff bij elkaar leggen mensen die aanwezig zijn geweest bedankt voor de geweldige dag en tot volgend jaar vw freaks gelderland |
Alle Mensen bedankt voor jullie komst :thumbup:
|
We hebben toch aardig ons best gedaan moet ik zeggen!
toch nog een 125 + auto's gekomen dus voor een neiuwe locatie en een eerder geflopte meeting was het zeker goed gekomen :thumbup: mensen bedankt! Greetz! en hopelijk tot volgend jaar N!jntje... :rolleyes: |
Ook nog even wezen kijken, toevallig nog iemand foto van een blauwe cabrio ?
|
Quote:
deze ? |
@freak,
Nee, een andere. Ook blauw, blauw dakje, brede velgen (Kenteken LS ZN 82) Maar dank voor de reactie!:thumbup: |
Quote:
op http://www.vwfreaks-gld.nl staan al een antal foto.s |
heb me goed vermaakt en een aantal bekende gesproken(altijd gezellig)
Bedankt voor de 2e prijs! |
Ziet er goed uit,ff ondhouden voor volgend jaar
|
Quote:
komt helmaal goed binnenkort word de datum bekend |
Quote:
Grapje zeker. |
Quote:
dat dacht ik ook al ja :screwy: |
De lupo is voor mij de winnaar en nummer 1....en de MK3 de beauty
en de leon de beast,dat is mijn keuze... |
All times are GMT +1. The time now is 12:04. |