Orig. Porsche Sportclassic II 18" velgen by BBS
Aangeboden;
een set exclusieve, 2-delige, originele Porsche Sportclassic II velgen made by BBS. Specs voorwielen: 7,5Jx18 ET50 Specs achterwielen: 10Jx18 ET65 Steek uiteraard 5x130. De wielen verkeren in nette staat, de randjes zouden voor het mooie even opnieuw gepolijst moeten worden maar de harten verkeren in daadwerkelijke nieuwstaat! De voorste wielen hebben geen stoeprandschade en de achterste slechts lichte. De wielen zijn gecontroleerd op een balanceerapparaat en zijn recht. Passend op vele types Porsche en met adapters (niet bijgeleverd) op verschillende VW's, Audi's, enz. Wielen liggen in De Westereen, Friesland. Bellen mag: 06-45948262 Prijs €600,- Foto's: |
Weer even in de kijker.
|
Drup!!!!!!!!!!!
|
Quote:
? |
Quote:
Noflike felgen.... |
Aaaah...oké!:D
|
ruilen? zoek maar een setje uit bij me ( behalve de 16 inch rs.. zijn gereserveerd)
|
Hé Ries, helaas geen interesse in een ruil.
|
Up! Goed bod (geen statiegeldbiedingen) welkom!
|
zijn ze ook meer delig arnaud.
|
Ja, zijn 2-delig!
|
Up!
|
Up, prijsverlaging naar €600,-!
|
super gave wieltjes maar ben bang dat ze niet passen onder mijn 100 ?
(en op het moment ook niet qua geld :( ) gr. Martijn |
Geen idee of ze passen onder de 100! Geen ervaring mee:)
Up! |
Upperdepupper!
|
Hele dikke wielen dit.....
Maar ik heb even een vraagje. Wat is een schappelijke banden maat voor achter aangezien dit 10 J is...?? 235 of 245...? Gr, Lars |
225-40-18 licht er goed op.
als je gelijke maten wilt hebben moet je er 225-40-18 voor en achter 255-35-18 opleggen dan is de omtrek gelijk. sorry voor de off topic |
Aanvullende info is geen enkel probleem:)
@Lars: zou wel dik gaan staan onder die Variant van je;) Up! |
Weer even onder de aandacht!
|
All times are GMT +1. The time now is 05:02. |