garage uitverkoop (voor diverse modellen)
ben de garage maar weer eens aan het opruimen en ben nog een aantal delen tegen gekomen die wel weg mogen
setje achterlichten golf 1 (breed) merk sarturnus set is in zeer goede staat (niet gescheurd of stukken eruit, bevestigings punten zijn allemaal heel, goede rubbers en incl houders voor de lampjes) helemaal compleet. verkocht |
rechter klapraam golf1/jetta1 (eventueel ook voor cabrio)
groen getint ZONDER kenteken gravering, compleet op de 2 bevestigingsschroefjes van het glas aan het frame na. prijs €50,- euro stootlijst voorbumper golf 4 (voor amerikaanse platen) nieuw in verpakking. prijs €45,- euro |
Update 09-09-'09
heb nog een aantal delen liggen mooie set achterlichten jetta 1, merk hella set is compleet en schade vrij, incl goede rubbers en binnenwerken. prijs €80,- euro rechter achterlicht jetta 1, merk hella helemaal compleet en schade vrij, incl goede rubber en binnenwerk. prijs €40,- euro grill jetta 1, incl mooie chrome vw embleem in goede staat, prijs €70,- euro zwarte binnenspiegel voor oa golf4/bora passat 3b in goede staat. prijs €25,- euro set electrisch verstelbare spiegels van een golf4/bora ze komen van mijn golf 4 pacific af (130.***km) uit 2003 kleur LB5N, prijs € 75,- euro |
Wat voor 'n metertjes zitten in die middenconsole van de mk1?
|
Quote:
volt,temperatuur en vacuum |
upje
|
|
jetta achterlichten zijn verkocht
|
upje
|
schop
|
amerikaanse teller golf 1 cabrio incl toerenteller €45,- euro
Deze wil ik graag hebben, kun je mij laten weten waar je woont? via pm of email? |
Wil je het nog verkopen of??
|
Quote:
stuur me in vervolg even een pb, zie ik het sneller maar je hebt een pbtje van mij ;) |
Ja, ik snap het, te veel topics.
Ik heb je een pm terug gestuurd. |
onderdelen update (zie derde post)
|
ik heb je nog een pm gestuurd over verzending morgen!
|
pb terug en tevens een upje
|
ik heb nog geen pb ontvangen, is het produkt verzonden gisteren??
|
PB voor de middenconsole
|
beide pb terug en tevens een upje
|
All times are GMT +1. The time now is 13:19. |