H&R Cupkit Polo 86C
Te koop aangeboden:
H&R Cupkit 60/40 mm verlaging. Set is ca. 2 jaar/ 3000km oud. Bij montage zijn toen nieuwe toplagers erop gekomen. De set is compleet met de fuseestukken. Enkel de remschijven overzetten. Prijs: €250 Reacties etc. graag via PM |
Upje
|
Up
|
past dat ook een 1f uit 1981
|
ho woord vegeten! Past dat op een 1f polo
|
ja, past.
|
Quote:
|
fusee/veerpoten van een 1f t/m 2f zijn uitwisselbaar, je kan de remmen van een G40 (VWII remmen) overzetten op je eigen fusees.
Ik weet niet of de cupkit ook met veerpoten geleverd wordt, anders moet je de demperpatronen in je eigen veerpoten monteren. Gebruik de search maar eens of zoek een foto op van een polo veerpoot, dan wordt het wel duidelijk. |
Nog ff voor de verduidelijking (zie dat me foto's van internet zijn gehaald).
Vanaf fabriek krijg je alleen de patronen, ik verkoop ze gemonteerd in het fuseestuk! Bij deze gereserveerd voor 2sneaky_bora. |
he hallo waarom hoor ik niks meer gr andy
|
Bij deze weer te koop wegens niet op komen dagen niet de moeite nemen van afbellen
|
sorry hoor ik lees m'n mail ook wel eens niet. Heb gister meerdere keren gebeld en zat zaterdag op cursus die uitliep. Las de mail zondag. En wilde toen langs komen was ook in de buurt. Kom ze nog graag halen. Van de week gr andy
|
Opgelost, verkocht en opgehaald.
Slotje aub! |
All times are GMT +1. The time now is 22:11. |