Orginele corrado vr6 1995
|
Zeker een mooi ding, alleen idd erg prijzig....
|
Waarom doen mensen maar 1 foto bij een advertentie.. iedereen wil plaatjes zien, geef dan ook plaatjes.
Wel een mooi ding verder.. |
Iedereen roept mooie auto, maar oordelend naar 1 foto is me dat toch wat te snel geroepen eigenlijk. Ik vind hem persoonlijk ook veel te duur, voor bijna 8 roodjes verwacht ik toch wel 1 met leer, airco en de wielen bij de prijs in.
|
Quote:
Heb je helemaal gelijk in, en voor 8000 mag een kilometer stand wel een tonnetje lager zijn. |
voor die 8000 is er ook mooi ander spul te krijgen,tis maar net wat een gek er voor geeft.
|
Het is overigens niet de wagen op de foto :D
De eigenaar heeft eerst wel de echte foto's erop gehad, en daar was het echt niet zo'n nette wagen als hij claimt :) Dat geld is hij in ieder geval NOOIT waard... |
Hij heeft hem goed verbouwd in een paar dagen tijd :thumbup:
http://www.marktplaats.nl/index.php...%3D1%26xref%3D1 |
origineel? Ik zie er weinig origineels meer aan. De prijs is ook weggehaald.
|
Nieuwe schroefset?
Ik zou het heel sterk vinden als die auto op de foto's niet op air ligt.. kijk hoe die wielkasten op de banden hangen?? |
Voor de duidelijkheid: het gaat hier weer om gejatte foto's want deze bordeaux rode C rijdt in Oostenrijk rond :thumbup:
http://www.vw-page.at/shownshine/in...o_thomas&page=1 Zoek de verschillen :) |
volgens mij hebben wij hier ook niet zulke (oplopende) dennebomen ;)
|
Naja, dat je je Worthersee shootje gebruikt voor de verkoop kan ik inkomen..
maar ik had inderdaad al een vaag vermoeden dat het een andere was ;) |
verkoop vanaf 5 oktober....... :screwy:
misschien een import gevalletje? |
@ Misha: dat zou natuurlijk kunnen....
Moet nog ff weggehaald worden bij die Oostenrijker.. ;) |
Quote:
Aangezien zijn vorige advertentie ook al rammelde van alle kanten, vetrouw ik deze ook niet :rolleyes: |
Geen wonder dat je geen foto's ziet van de achterkant op de mp advertentie.
|
De corrado op de fotos is niet de corrado welke verkocht gaat worden.
eerste reactie van verkoper: Quote:
2e reactie nadat ik wel erg lastige vragen stelde Quote:
|
Quote:
Volgens mij komt hij zelf ook uit Oostenrijk aan z'n ''gebrekkige'' nederlands te lezen........ :giggle: ........ of het is één of andere turk of marrokaan die snel geld ''denkt'' te willen verdienen :D tja ik zou al helemaal genezen zijn na het lezen van deze advertentie,en dan ook nog eens de verhalen op dit forum..... nee laat dan maar zitten! Gewoon allemaal ff ''in strijd met regels'' aanklikken op MP |
All times are GMT +1. The time now is 14:32. |