Golf2 1.3 injectie, schroefset, incl zgan banden
Hierbij moet de Golf weg.
Bouwjaar; 1989 Kmstand; 193000 4-bak Auto rijd goed, heeft alleen aandacht nodig! Mankementen zijn, kapotte voorruit. Roest bij de keienvanger+ linker spatbord. Roest bij de uitsparing van de uitlaat, en bij het sleepoog. Heel soms houd het blok minimaal in, maar je hebt er vrijwel geen last van. En een zijscherm is niet meer strak.. En een flinke deuk in de bestuurdersdeur. Blok verbruikt geen olie!! is bij 180000 een nieuwe koppakking op gekomen (volgens vorige eigenaar) evenals een nieuwe distibutieriem(sticker aanwezig) Verder zit er een lagertje in de 2e versnelling niet goed. Dus maakt ie een "geluidje" De prijs is €500,- en deze is VAST Auto met schroefset en andere velgen €225,- Auto zonder schroefset, met andere velgen €150,- Dit omdat er BBS RA velgen onder liggen met zgan uniroyal rainsport 195/50/15 (ongeveer 1100km mee gereden) En een v-maxx schroefset van nog geen jaar oud incl garantie!!! Foto's staan er rond etenstijd op!!! Auto kan ook zonder velgen en schroefset weg, dan teab!!! |
waar staat de auto ?
en ik wacht op de foto's :D |
Quote:
PB :thumbup: En foto's staan erop :) |
hier een paar foto's:
ik ken de wagen persoonlijk, en hij is op een paar plaatjes na in goede staat! (op de foto's is de ruit nog niet kapot) |
ga niet na mike, moet traine..maar gele lamp is denk ik niet meer nodig..ik vertel men plannen nog aan je;)
en nog een foto om het af te leren! |
met die BBS RA en verlaagd is precies mijn smaak.
zouden hier de "type 1 " deuren in passen ? |
Quote:
is geen probleem. |
Quote:
Geen idee.. |
volgens mij past het wel, maar dan zit je met de strips aan de zijkant? bij dit model zitten gaten in de deur, en het oude model niet?
|
Quote:
De deuren zijn inderdaad qua vorm en bevestiging gelijk. Inbouwen is dus no problem. De deuren op de grijze hebben de geklikte strips, waar dus gaten voor in de deur en de schermen zitten, met daarin van die plastic pennetjes. Haal je de strips er af, hou je die gaten over. Volgens mij zijn er ook oude type deuren gemaakt met geklikte strips, maar die zitten dan weer lager, net onder die lijn in de deur. Je moet dus echt de oude versie deuren hebben, met de geplakte lijsten, en daar gaten in maken voor de nieuwe lijsten, of de gaten van de lijsten in de schermen dichtlassen. |
Aanpassing;
De prijs is €500,- en deze is VAST Auto met schroefset en andere velgen €225,- Auto zonder schroefset, met andere velgen €150,- |
Vanaf morgen staat ie weer hoog en met andere velgen.
De prijs is dan €150,- vaste prijs!!! |
Misschien lees ik er overheen, maar waar staat de Golf dan? En zijn de banden waarop hij dan staat nog goed?
Groeten Jerome |
Quote:
Golf staat in geleen.. De nieuwe banden zijn nog goed!!! Die er anders onder komen zijn minder.. |
Slotje!!!
Auto gaat naar de sloop... |
All times are GMT +1. The time now is 10:59. |