2k lak
zijn er mensen die veel gebruiken en zoja waar halen jullie dit vandaan?
ben op zoek naar een goed adresje voor deze lak,liefs een beetje in de buurt van drachten. wat is een normale prijs voor een liter? alvast bedankt gr marc |
Je zou eens kunnen informeren bij Van Dijk op het industrieterein.
|
ik heb wel eens gehaald bij een verf-/lakzaak op industrieterrein de haven.
misschien is dat 'van dijk' waar johan het over heeft ook wel, ik ben namelijk de naam kwijt. Zit op de Bolder, als je CarXpert Nieuwstraten staat, aan de rechterkant. |
thanks jongens,ik ga daar eens gaan informeren! :thumbup:
hoorde dat een liter lak 70 euro kost :) maar goed we zullen zien. |
hangt er vanaf welke ? je hebt er ook van 350,- de L :)
|
hee
eventueel ook online te bestellen. helaas geen ervaring mee maar kwam ik laatst tegen toen ik zat te googlen D nijboer zelf haal ik de verf hier in zwolle bij Ferweda die mij altijd goed helpt. maar als het goed is zit ferweda ook in drachten Groeten Johan |
Bischoff Autolakken
Heratemaheerd 20 9737MT Groningen 050-5424141 :thumbup: |
In heerenveen bij Albert Been kun je het laten mengen. Ook 2K lak en industrielak.
Hij zit vooraan in heerenveen aan de linkerkant. Macdonalds rechtdoor Heerenveen in dus. |
zit er in drachten ook niet Altac, paint en non paint leverancier!
daar hebben ze ook een winkel. zit volgens mij op het industrieterein |
thanks allemaal,
:thumbup: heb nu genoeg om te gaan kijken en vergelijken. |
Quote:
altac zit inderdaad ook op het indu maar daar mag je volgens mij als particulier geen verf halen. |
Van Dijk Verf moet je inderdaad eens een bezoeken, wij halen als ondernemer daar ook altijd onze lakken, en dat voldoet erg goed. Prima volk, en goede produkten ;)
|
2K verf kost bij ons 47,19 euro per liter, metallic verven daarentegen hangen af van welk kleur en welke parel gebruikt wordt.
|
Quote:
klopt |
ik betaal voor een liter uni kleur industrie lak. ( gewoon simpel 1 kleurig)
incl harder en verdunner voor de spuit. 50 euro. denk dat er onderling weinig verschil zit.. ik haal mijn epoxy primer bij een straal bedrijf hier in de buurt, daar kost een liter incl harder en verdunner ongeveer 15 euro. die jongens hebben vaten van 200 liter staan,dat komt gewoon uit een kraantje hehe. |
2 K laten harden?
Ik heb laatst twee bussen gehaald (voor 37,50 per stuk! :eek: )
Kan je deze verf opharden met een fuhn? of is dat niet nodig? |
All times are GMT +1. The time now is 17:13. |