Kent iemand deze Golf GTI?
Hey mensen!
Ben van de week bij een Golf mk1 GTI wezen kijken. Zelf vond ik het weer een mooi nieuw project om na 1 jaar geen VW meer gereden te hebben.. Het is een 5 deurs org. GTI met een 16v uit een scirocco erin. Misschien hebben jullie hem ooit langs zien komen?? http://www.speurders.nl/overzicht/a...Golf+gti+vianen Dat is de link naar de advertentie.. Het is geen Forum bewoner. Weleen echt VW liefhebber, hij rijd nu in een Passat USA, mooi ding! De mk1 bigbro stond bij de buurman, mooie blauwe r32.. Die blijft mooi :) Teveel geblaat.. Wie kent hem? En heeft er wat over te vertellen? |
vraag me wel af hoe die aan 165pk komt
uitlaatlijn is misschien 5 pk als het compleet met spaghett en al is verlicht vliegwiel doet niets aan pk's vraag me af van waar de ander 25pk dan komt |
haha, tjah het verkoopt natuurlijk wel makkelijk als je de pk's wat verhoogt. lijkt altijd wat dikker bij sommige mensen. :rolleyes: misschien een chip ofzo? wie weet. vind het ook beetje vage foto's maar dat neemt niet weg dat het een mooie bak kan zijn. :) ken hem verder niet, dus even afwachten nog maar.. :)
|
De pk's vond ik ook een vreemd verhaal. Maar het blijkt een scirocco blok te zijn met dikke buizen. Degene die het blok in heeft gebouwt had het over deze pk waardes. Maar morgen even een test ritje maken. Kijken als het een beetje in de buurt komt van 125 in de lease Swift :P maar de lak is op de achterklep na erg netjes.. Maar daar is de prijs ook naar. Thnx voor de input!
|
ja beetje raar verhaal maarja je weet het pas als je hem hebt gezien toch? good luck
http://golfmk1.nl/ |
staat bij mij om de hoek is wel een goede auto
denk dat ie in 3/4 jaar 1000 of 1500 km gereden heeft gr wim |
stil staan is natuurlijk ook absoluut niet goed voor de auto. maar het gaat dus wel om iemand die alleen maar een paar tochtjes per jaar met dat ding maakt. hij moet er dus wel heel netjes uitzien... :)
|
heb de auto niet van dicht bij gezien en ook zeker zonde dat ie stil staat
misschien dat ie de auto daarom verkoopt |
Even een update.
Ben langs geweest om hem uitgebreid te bekijken. Achter de voorste wielen van links naar rechts is hij erg verroest tot grote gaten aan toe. Met je hand is het makkelijk binnen de auto te komen zeg maar. Ook sloten de deuren en kofferklep/motorklep niet mooi meer aan op de rest. Leek wel dat er ooit flinke schade aan de auto heeft gezeten. Ook kwam er flink wat lucht uit de overgang naar het uitlaatgedeelte (weet even het woord niet) onder de motorklep. Mogelijk zijn het de pakkingen maar misschien is er wat ernstiger aan de hand. Ben niet verder gegaan met de koop.. Toch nog even verder opzoek. @ caddyvw: Klopt dat hij veel heeft stil gestaan. Dat heeft dus ook ze tol geeist. Hij rijd er zelf amper in, daarom ook de beslissing om hem te verkopen. Zelf wist hij niks over de roest/rotte plekken. Eerlijke verkoper, aardige gast.. Staat btw ook een mooi '77 verder op.. Ook een bekende ? |
All times are GMT +1. The time now is 10:02. |