22 augustus - Jetta-Vento-Bora treffen ~ GEVELSBERG (D)
Zodat iedereen zijn vakantie ernaar kan plannen.....
22 Augustus.......Kartbahn..............Gevelsberg :thumbup: :D :cool: Zodra er meer info is vinden jullie het hier !!! |
Jetta urlaubsplanung 22.08.10 GEVELSBERG
so dies ist schon mal für eure urlaubsplanung an gedacht......
es wird mitte august 2010 wieder ein treffen an der kartbahn in GEVELSBERG geben..... alle weitern infos kommen noch!so wie fleyer und poster und der termin......22.08.10....... also schon mal vormerken..... Voor die de vakantie planning voor volgend jaar al doen ....... Midden augustus 2010 zal er weer een Jetta treffen zijn in Gevelsberg Duitsland verdere info volgt zo als Flayer en poster maar datum is bekend 22-08-2010 kan je het vast noteren :thumbup: |
Gevelsberg bij het Wupertal?
|
ik zal erbij zijn :D
|
:O Eindelijk!!! Zal Novotel Wuppertal vast verwittigen!:D
|
Quote:
klopt ;) |
Zoals je hier ziet zal Jettameister jullie alle infos bezorgen! Binnenkort zal er een website zijn voor het Jettatreffen!
|
Novotel :cheers:
|
Verdomme... dan moet ik haast gaan maken ;)
|
:thumbup: natuurlijk aanwezig met een van de 3 haha
|
Quote:
Gutentag Herr Lobbes :rock: Hier moeten we bij zijn! Zekers als het net zo vet word als in 2007 :thumbup: |
Quote:
2005? ;) Ik ga ook weer mee, anders komt het Griekse eten en het bier niet op :D |
Ohja, 2005 al :eek:
|
Vet! Dat komt weer helemaal goed...
Zou die Griek nog weten hoe hij bier voor ons moet tappen? |
Moet Lobbes dat maar even laten zien :D
|
Loop zo weer zonder pardon de keuken in als ze me een ongespoeld glas voorzetten:D
|
ik heb al een hotel geregeld ... :D mooi op tyd :thumbup:
|
Quote:
:eek: :eek: :thumbup: een ECHTE Jettarijder dus !! :cool: Onze sleurhut staat ook al te wachten om de weg naar Gevelsberg rond die periode te doen :D |
Quote:
:D kreeg een duitser online gister avond ;) |
mijn hotelkamer is ook al geboekt :)
en het schijnt dat ik weer de strafroute moet rijden en vervolgens foto's moet gaan maken :eek: :rolleyes: :rolleyes: :confused: |
All times are GMT +1. The time now is 02:17. |