schroefset golf 4 1.6 16V
hoi
Ik ben van plan een schroefset van v-maxx te kopen maar nu hem ik al verschillende dnigen gelezen over een aandrijfas die tegen de stabilisator stang aanloopt. Hoe weet ik of ik een dunne of een dikke aandrijfas heb want hier gaat het ook om zoals ik gelezen heb. alvast bedankt voor jullie reacties |
er zijn speciale stabilalisatorstangen tekrijgen die lopen onder je aandrijfas langs
Edit: ik heb dus een bora met een kw set, die stang komt dan met een stokje aan de veerpootpoot i.p.v de draag arm. weet dus niet of dat kan met v-max |
bij een 1.4 en 1.6 heb je dat niet nodig,die hebben een dunne stabilisatorstang.
|
Quote:
Ik heb dus wel een andere stabilisator stang moeten plaatsen...heb ene van KW eronder gezet.....sindsdien nergens meer problemen mee gehad behalve drempels dan :thumbup: |
Quote:
bedoel je niet de aandrijfas? volgens mij zijn er maar 2 typen stabilisatorstangen van golf 4 20 mm en 22 mm. denk niet dat je die 2 mm zal merken. |
ik bedoel dus idd de aandrijfas,maatje van me rijd met een 1.6 SR rond en die heeft ook niks moeten aanpassen.
|
Hallo,
Ik heb eeb Vw bora 2.0 moet ik ook wat aanpassen? En wat kost het? Mvg Mike |
All times are GMT +1. The time now is 19:59. |