dakhemel verfrissen?!
Beste forumgangers,
Kzou graag mijn dakhemel opfrissen. Door de ouderdom vertoont deze al enkele vlekken. Verder is het stof op 2 plaatsen losgekomen. Op het net heb ik al meermaals gelezen dat mensen het zelf hebben gedaan, kzou graag even weten hoe en wat?! Welk stof gebruik ik hiervoor het beste en met welk spul lijm ik alles weer vast... Tot slot, waar moet ik zoal op letten voor een mooie eindresultaat. Khoor het wel, Alvast bedankt. Gegroet. |
Quote:
Niemand Hulp?! |
ik ben er de mijne uit aan het halen
en heb net op de sloop hier in tilburg gewoon een nieuwe die niks vertoonde gehaald en die ga ik er inplaatsen gr |
Quote:
Thanks, bij de schroothandel hier in de buurt helaas geen gevonden. Kben maar begonnen met hem te overtrekken in een zwart stofje met spuitlijm die ik aangeraden kregen van de plaatselijke Auto onderdelen dealer... We zullen zien wat het wordt, tot nu toe lijkt het mij toch te lukken... |
ok dan was ook mijn plan!
is het veel werk? heb je een schuifdak? Grt |
Quote:
Het werk valt wel mee, je hebt er achteraf ook heel veel plezier van :thumbup: Kheb hem overtokken met een zwart stofje, eveneens de bekleding van het schuifdakje heb ik gedaan...kben 95procent tevreden. Het was helemaal af geweest moest ik het volgende op voorhand hebben geweten: onder de originele dakhemelstof zit een gele, sponsachtige laag, deze moet je haast helemaal verwijderen. Het is deze ondergrond die ervoor kan zorgen dat het wat minder gaat tonen achteraf. De spuitlijm lijmt het nieuwe stofje perfect op de hemel maar die vieze, oude gele laag kan wel eens opnieuw los komen of voor reliƫf zorgen en dat is minder... Moesten er nog vragen zijn, khoor het wel... |
Bedankt voor je reactie!!!
Het is voor mij niet meer nodig, de vento met hanh-hemel is gister verkochr!! Vanavond ben ik trotse eigenaar van een golf 4 TDI:)!! Grt |
All times are GMT +1. The time now is 04:39. |