Vouwdak
Ben aant twijfelen om een vouwdak in mijn kever te laten maken!
Is dit mogelijk?prijs? Kan ik beter een orgineel kopen,of is dat ook aftermarket te krijgen!! Zou in deze kever komen http://www.volksforum.com/gallery/w...828&mode=normal give me yours advice!! gtz bug |
Niemand een idee hierover?
|
Quote:
Er zijn aftermarket sets te koop maar die vind ik er persoonlijk niet uit zien Het fraaiste is een deel van een origineel vouwdak wagen in je eigen auto te (laten) lassen. Een originele ragtop kever heeft n.l. een opstaande kant aan de voorkant van het dak waardoor het mooi sluit... |
ok,merci!!Vond een aftermarket zelf ook niet fantastisch,maar vind je dat nog een orgineel oud?
|
Ja hoor,maar je moet geduld en geld hebben.
|
59 vouwdak-dak
Je zult het niet geloven maar ik weet een 59 dak te staan met vouwdak, compleet incl. pinkers in de stijlen.
Vouwdak compleet op het doek na, maar das nieuw te koop. Mail me ff dan geef ik je het telnr. door van de verkoper. Mycha |
ik weet ook nog een compleet dak top staat.
ook het doek nieuw staat. maar de prijs is wel ff 1000 euri! maar dan heb je wat! het er in lassen is goed te doen,als je het maar in de stijlen doet en niet in het dak! |
hee bug59 zoek je nog een vouwdak ik heb een 59er vouwdak incl alle lagers nieuw zonder de stof voor 250 euri
|
vouwdak ruled! en al helemaal een '59tiger model, laatste model met pinkers!!!
|
All times are GMT +1. The time now is 17:17. |