Golf 2. 1.6 cl. BBS RM. Schroefset. Wit 1989
Mede VW Fanaten.
Omdat ik op zoek ben naar een sneller vw gaat mijn type 2 de deur uit. Tijdens de vakantie alleen te koop op volksforum. Ik wil de auto in zijn geheel verkopen, of ruilen tegen een snelle type 2 of 3. Geen vr6;) Hierbij mijn auto: -Golf 2 -1.6 cl Manhattan 1989 -297xxx km (onderhouds historie met boekjes, motorisch super staat) -NIEUWE APK 28 juli 2010 (met inzage bon van afgelopen apk) -Wit (lak zeer nette staat) - Super netjes interieur -TEC Tuning Schroef set 4 maanden oud -Iron Cross Smoke koplampen (originele bijgeleverd) -XENON koplampen -Compleet rode achterlichten (originele bijgeleverd) Beschikbaar op origineel staal met goede banden of BBS RM Opnieuw opgemaakt BBS RM 012. -Hart MOTIP Antraciet 4037 -Nieuwe BBS Logos -Gepolijste ronden 0,5 inch -Nieuwe RVS Boutjes -NANKANG 165/50/15 zitten er 4 maanden onder RV aan vervanging toe Hier wat foto's Prijs: Compleet zoals die hier staat: 1699 euro Zonder de BBS RM: 999 bieden mag voor meer info bel maar omgeving rotterdam 0624089987 of stuur PB gr Maarten |
prijsverlaging zoals die hier staat: 1699
|
nieuwe foto's hoe die er vandaag bij staat. er komt van de week nog een nieuw lip onder;), en foto's van het interieur toegevoegd.
|
up, bieden mag altijd!
|
upppp
|
de bbsen zijn los te koop en de auto gaat weg op origineel staal(zwemband model) met goede banden!
up |
niemand interesse, anders ben ik gedwongen hem op marktplaats te zetten, maar wil hem liever kwijt aan een liefhebber!
|
bieden!!!
|
upppp
|
up
|
up
|
up
|
nieuwe foto up!! |
upke
|
up
|
upppp
|
uppp
|
wat wil je voor die velgen hebben evt? Heb misschien wel iets om te ruilen voor je.
Ben te bereiken op schrurs@hotmail.com ik hoor het wel |
auto verkocht ;)
|
verkocht kan een slotje op!!
|
All times are GMT +1. The time now is 13:31. |