BBS design 5000 1 delig!
ik heb dus een set bbsjes gekocht.
alleen zijn het er maar 3. :eek: het zijn nieuwe wielen (nooit gemonteerd) wel uit bj 1990 :D nu zoek ik dus nog een 4e velg erbij (in nieuw staat liefst) mogen er ook 2 zijn. de maten: 7jx15 inch et25 rondom. banden zijn niet nodig! een adres waar ze nog nieuw te leveren zijn is ook welkom! ik heb al met bbs gemaild maar tot op vandaag nog geen reactie helaas :( de foto`s: alvast bedankt groet frank |
http://cgi.ebay.de/3tlg-BBS-RF009-7...%3A1%7C294%3A50
Paar extra erbij is nooit weg http://cgi.ebay.de/Golf-2-3-BBS-Fel...%3A1%7C294%3A50 |
@ dasher, die zijn 3 delig..
|
inderdaad 3 delig, maar toch even een bod gedaan ;)
1e link zijn echt nog nette wielen! |
heb vandaag dit emailtje terug gehad vaan bbs. :(
mijn engels is niet te best, maar ik begrijp dat ze niet meer nieuw te verkrijgen zijn. Quote:
bij deze dus weer een up! |
|
Quote:
bedankt voor het mee kijken! maar helaas zijn deze met een bol hard (naar buiten). de mijne zijn zo goed als vlak. |
Quote:
Oja nu je het zegt,het was me niet zo 123 opgevallen...succes met je zoektocht nog..mocht ik weer iets zien,post ik het wel weer |
@ de pul: UP! :D
|
whahaha,you're cranky...
|
up!
|
Up!
|
Ey Frank
Ik heb nog 1 zo'n velg liggen, BBS RD 022 7x15 et 25, 4x100 |
Quote:
kijk! kun je me er misschien even een fototje van schieten en een prijs pmen? alsvast zeer vriendelijk bedankt :thumbup: groet frank |
Je hebt PM... |
|
Quote:
thnx voor het mee kijken!! het zijn ze alleen net niet :) maar als het goed is heb ik de juiste gevonden. moet alleen nog even de financien overmaken en dan heb ik um in de loop van volgende week wel hoop ik. banden zijn besteld! bbs logo word morgen opgehaald bij ruud`s vw shop! scirocco ligt al weer plat :D nu alleen dat 4e wiel nog!!! groet frank |
bbs
Hallo,
Zag dat u zo'n velg los heeft en dat de ander niet geintresseerd is. Wat vraagt u voor de velg als t niet te gek is hou ik m als reserve velg mvg Frans Quote:
|
Quote:
de velg is verkocht hoor ;) dit topic mag dicht! groet frank |
vandaag het wiel in ontvangst genomen!
mag definitief een slotje op :lock: scirocco1 bedankt! groet frank. |
All times are GMT +1. The time now is 20:55. |