Golf 2 GL 5-deurs van '87! 71000 org. km's!
Bij deze bied ik wegens andere plannen mijn Golf GL 5-deurs van '87 (oude type) te koop aan. Voor zijn leeftijd een van binnen en buiten nette auto en vooral erg harde auto! Heeft wel wat gebruikerssporen her en der, maar geen gekke dingen. Het is een hele fijne, en erg complete auto, met een vlotte 1800 motor! Heeft recentelijk goed onderhoud gehad, waaronder vloeistoffen/filters, complete ontsteking, accu, loopt prima! Koude start is iets minder, maar word steeds beter (auto heeft lange tijd stilgestaan). Even wat puntjes overzichtelijk op rij:
- Bouwjaar 1987 - 5-deurs - metallic lak tizianrot (LB3V) - verse apk tot juli 2010 (geen opmerkingen, behalve de complimenten van de keurmeester) - 71.000 echte kilometers (aantoonbaar met het serviceboekje!) wordt nog wel mee gereden. - getint glas - velours interieur en zacht dash (hoogte verstelbare bestuurdersstoel, zeer nette staat) - stuurbekrachtiging - centrale vergrendeling - electrische spiegels - origineel stalen schuifdak! (supernetjes, lekt niet. Windkap is er wel bij, op de foto's niet gemonteerd) - kofferbakbekleding (hoedeplank zonder gaten) - 1.8 RH motor (goede sterke motor, goed onderhouden, weinig km's) - nieuwe grille/logo en knippers voorin - nieuwe ruitenwissers en nieuwe sproeimotor - v-maxx schroefset, en nieuwe toplagers - porsche fuchs replica's met zeer goede banden (165/50/15 bridgestone potenza) en nieuwe adapters/bouten Kortom een hele complete auto met leuke opties, in nette staat. Eentje waar je nog jaren heel erg veel plezier aan kan beleven, zeer geschikte daily! Kan in de oldtimerverzekering, dus voor minder dan 30 euro per maand heb je een fijne auto voor de deur. Hij hoeft niet weg, maar mag weg, omdat ik graag wat anders wil. Prijs is bespreekbaar, maar voor het idee: Vraag/richtprijs voor de complete auto: 2650 euro Zonder velgen/banden en adapters: 2000 euro Inruil liever niet, maar evt. bespreekbaar. Meer foto's/info in het topic, klik daarvoor op golf gl in mijn onderschrift of deze link http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=51184 of via Telefoon: 06 1594 4740 Email: marcovrang@hotmail.com of pm. Dit geld ook voor afpraken voor bezichtiging o.i.d. Foto's: |
wat een verschrikkelijk hoge vraagprijs :D
up voor marco's gl !! gr. Martijn |
|
en omhoog, prijs is bespreekbaar mensen!
|
Nog te koop?
|
Quote:
ja zover ik weet nog steeds te koop ! gr. Martijn |
Quote:
Jazeker, belang bij? In ruil bespreekbaar :D ;) |
Up met prijsverlaging, of doe eens een aardig bod!
|
omhoog!
|
ik heb zeer grote intresse
kan je mij eens toevoegen op msn of via mail contact opnemen skyhawksken@hotmail.com |
Op!
|
Quote:
Haha, jij wilt 'm ook wel graag kwijt he? ;) . Zaterdag komt er een, dus wie weet :) |
Op dit topic mag een slotje, de auto is vanochtend verkocht en gelijk meegenomen :thumbup:
|
idd de auto staat nu op noord-hollandse bodem.
bedankt voor de koffie ;) |
All times are GMT +1. The time now is 03:46. |