remschijven
ik heb geen luchtgekoelde remschijven onder mijn golf 3 maar zou dat graag willen is dit mogelijk en zoja hoe
alvast bedankt voor jullie hulp fransehenkie |
Volgens mij zijn alle remschijven luchtgekoeld.... :rolleyes:
|
Quote:
Ik denk dat je geventileerde schijven bedoelt. Bij veel types kun je de massieve schijven door geventileerde vervangen mits je er dan ook de juiste remblokken (dunnere ivm de dikkere schijven) bij gebruikt. |
je ik bedoel natuurlijk geventileerde schijven
ik woon al 12 jaar in frankrijk vandaar de rare benaming sorry hiervoor dus je kunt massieve schijven vervangen door geventileerde schijven zonder de remklauw te vervangen???????? sorry voor de rare omschrijving die ik eerst heb gegeven ik bedoel dus......... ik heb massieve schijven en wil die graag vervangen door geventileerde schijven kan dat of niet?? Heb een golf 3 td uit 1994 lvast bedankt Fransehenkie |
dit kan dus wel als je maar de dunne remblokken gebruikt
|
Ik zou maandag even voor de onderdeelnummers kunnen kijken. De online ETKA vindt ik niet zo handig werken.
|
Beste jurgen
Als je dat wil doen graag alvast bedankt fransehenkie |
Remt de auto dan ook veel beter of is dat nauwelijks merkbaar?
Ga met de auto (ook een TD) volgende maand naar Italie en ben van plan minimaal 1 bergpas te rijden. Moet met massieve schijven toch ook gewoon goed gaan denk ik????? |
All times are GMT +1. The time now is 16:38. |