Golf II 16v GTI Edition One
Te koop: Golf II 16v GTI Edition One
- Bouwjaar 1991 - 180.000km - 1.8 16v PL De wagen is verder helemaal origineel op een nieuwe schroefset en uitlaatsysteem na. Pas een extreem grote beurt gehad waarbij alle riemen, rubbers, pakkingen, bougies en vloeistoffen, distributie etc etc zijn vervangen bonnen aanwezig. Kan ook zonder de BBS RM wielen worden verkocht. Prijs: 2500 euro |
te ruil tegen :
polo 6n rood 1997 nieuwe apk nieuwe banden op 13inch lm velgen nieuwe banden op 13inch stalen velgen nieuwe banden op 15inch stalen velgen 135dkm gelopen stuurbekrachting sunroof embleemloze grill mooi interieur niet verkleurde auto ik hoor het wel |
Quote:
Nee, geen inruil. We krijgen er weer een kleintje bij, dus het wagenpark moet kleiner. |
Waar staat de auto ? Of is hij op te halen ?
ivm interesses |
Quote:
Hij staat in mijn garage :D Omgeving Rotterdam. |
ziet er top uit, maar wat vraag je zonder de BBSen?
|
Quote:
Thanks, maar in het echt heeft de lak wel wat plekjes hoor. Zonder de BBS wielen vraag ik er 2000 voor. |
bedoel je met plekjes roest of wat anders?
en welk merk schroefset zit eronder? ik hoor het wel,grtz |
Quote:
Steenslag , kleine deukjes en 1 slecht plekje rond een ruitenwissergat maar daar is de prijs ook naar, als de lak helemaal goed was is hij heel wat meer waard vind ik. Een setje van V-maxx, mischien 500km mee gereden. |
mooie orginele edition,mocht hij er over 2 weken nog zijn dan kom ik graag kijken...
|
Quote:
Thanks. Is goed hoor ik hoor het wel. |
yo
bedankt voor je antwoord, wanneer kan ik is komen kijken naar de auto?
juist zaterdagen en zondagen kan ik niet want ik moet werken (weekendploeg) heb je morgen tijd? ik hoor het wel... greetz en thx |
Quote:
Ik werk ook onregelmatig, en moet precies morgen werken en ben het weekend vrij. Na het weekend kunnen we wel een dag plannen via de PM en niet in het topic. |
... VERKOCHT AAN MIJ :thumbup:
@patrick, hoor graag van je wanneer ik hem kan afhalen. :cool: gr vincent |
Quote:
Ik laat het je :thumbup: zo snel mogelijk weten |
All times are GMT +1. The time now is 07:44. |