Der Roellie
Hallo,
ik ben Roeland, mijn nickname is Der Roellie. Die heb ik als geintje gekregen tijdens de Wörthersee Tour 2007 van diegenen met wie ik er toen was Mijn VW is een Jetta mk1 uit 1984. Sinds Januari is deze wegenbelastingvrij en hij is als oldtimer verzekerd. Hij is verlaagd en ik heb er zwarte Porsche C2 velgen onder liggen. Ik ga al jaren naar VW meetings, het ene jaar meer dan het andere. Maar dit is pas de eerste echte VW die ik heb. Hiervoor heb ik Seat gereden. Een gele Ibiza TDI 110pk. En tot vorig jaar Juni een blauwe Arosa 16v. Als je nog meer wilt weten, dan hoor ik het wel. Grtz, Roeland. |
welkom en foto's zijn we hier gek op ;) !
gr. Martijn |
Ik weet welke Roeland dit is.En bij deze van harte welkom jongen en je hebt zeker dikke wielen.Nu alleen nog ff in het echt bekijken en inderdaad schiet maar een op met die foto's.
|
Foto's volgen binnenkort. Ik ben nog ff druk met mijn nieuwe appartement bezig, komende zaterdag gaan we de vloer leggen, dus moet het overige werk klaar zijn.
Grtz Roeland. |
:postpics:
|
wij houden hier van foto's :D
|
:postpics:
:D welkom! groet frank |
Welkom hier!
|
De foto's volgen nog, ik ben hobbyfotograaf, maar ik maak eigenlijk foto's van alles wat los en vast zit, behalve van mijn eigen wagens.
Maar speciaal voor jullie zal ik binnen nu en een week ff een mooie shoot doen. Grtz, Roeland. |
hee roeland,
wel raar om iemand op het forum te spreken die letterlijk bij je op de hoek woont. welkom, werd wel tijd dat je er bij kwam. gr menne (de buurman) |
Hey Roeland waar blijven die foto's.Ik ben wel benieuwd hoe hij eruit ziet met mijn oude wielen.
|
All times are GMT +1. The time now is 10:59. |