Hoogglans Verdichte Porsche C2 Compleet VERKOCHT !!!
Hallo,
Ik bied bij deze mijn Hoogglansverdichte Porsche C2 aan.\ Zitten 2 nieuwe banden en 2 ZGAN nieuwe ! Banden maat rondom is 195 40 16 en de merken Dunlop SP 9000 en Pirelli P Zero Nero Set is nog niet gemonteerd geweest, banden gaan er morgen omheen ! Dus een complete set met adapters, bouten wielen en banden ! De maten van de velgen zijn 7 en 8 J en de et waardes zijn 52 en 55 en er zitten adapters bij van 20 mm dus word de et waarde 32 en 35 Dus het is Plug And Play Fotos van de wielen zonder banden ! Ook heb ik een setje gekleurde emblemen van Cult-Wheels ( 100 Euro waren die, zijn nog nieuw! ) Prijs voor de complete set : 1500 Euro |
hoeveel j zijn ze?
welke et waarde hebben ze? wat voor adapters zitten erbij? naar 4x100? en welke dikte? heb je ook een foto met banden? mooi setje heb je. |
verkoop je de velgen ook zonder banden en adapters?
zoja wat is dan je vraagprijs? |
De maten van de velgen zijn 7 en 8 J en de et waardes zijn 52 en 55 en er zitten adapters bij van 20 mm dus word de et waarde 32 en 35 als ik het goed heb ;)
En de adapters zijn van 5*130 naar 4*100 |
Hallo Nick_mkIII, ruil je ook velgen in?
Ik heb nog een set RH ZW3 liggen 2 delig 8 en 8,5j breed in 4x100 17inch |
Hoi Samurai, nee helaas niet omdat ik een andere set op het oog en heb dus niks aan een 3e set heb ;)
Srry ! |
Even fotos van hoe ze onder mijn golf staan !
|
Verkoop je die naafkapjes (gekleurde emblemen van Cultwheels) ook los?
Zo ja.....dan wil ik ze van je overnemen. |
nee gaan met de set mee ;)
|
Uppie
|
Verkocht!!!!
|
All times are GMT +1. The time now is 18:28. |