remmen pakken niet goed
remmen pakken niet goed van me golf 3 als ik rem pakken ze eerst niet en dan weer wel en weer niet terwijl ik wel druk heb, maar normaal kan ik het pedaal ook langzaam hellemaal wegtrappen als je em hard intrapt en vasthoud en nu blijft er druk op staan en zit de rem bovin het pedaal terwijl ik em normaal iets intrappen moet voor ie em echt pakt, iemand die dit kent ?
|
Zo.. en dat allemaal in één zin! :eek:
Heb je het niveau van je remvloeistof bekeken, op lekkages gecontroleerd en de dikte van je blokken en schijven nagekeken? |
klinkt als een kapotte rem bekrachtiger.
|
na ff gezocht te hebben gevonden een kapot t-stukje in de vacuumleiding wel raar want ik kreeg geen andere klachten climatronic deed het goed en de turbodruk- meter gaf ook gewoon de druk goed aan,
scheelt weer een paar uur sleutelen :thumbup: |
Quote:
Nou ben ik de draad helemaal kwijt.. :screwy: |
Quote:
hoezo? |
waarschijnlijk bedoelt hij het T stukje wat bij de carterontluchting zit. Veel meer T stukjes zijn er niet. Wordt wel vaker poreus.
|
Nou vooruit, maar wat hebben de clima, turbo én het rempedaal dat vaag doet met elkaar te maken?
|
Vacuum systeem, dat zei de TS net zelf al ;)
|
ja klopt de climatronic werk ook gedeeltelijk op vacuum maar hier zit een terugslagklepje op, zodoende dat ik hier geen problemen mee kreeg,
|
Okay, dat verklaart het een en ander :) Weer iets geleerd, en jij een probleem minder :D
|
All times are GMT +1. The time now is 07:25. |