![]() |
Schroefset golf 3, 8j et 35 welke band?
Hallo volksforum vrienden :D
Even een vraagje, heb een set RH ZW3 zijn hele toffe velgen en zou ze graag onder mijn nieuwe aanwinst willen hebben: een golf 3 cabrio! Achter passen ze, icm een 15mm spacer wat dan et 40 maakt. De banden achter zijn 215-40-17 nankang op 8,5 inch breed. Voor heb ik ook 215-40-17 maar dan kom ik tegen de schroefset met de band. De velg zelf mist maar net. welke maat zou ik kunnen pakken zodat het toch past? Wil geen ultra smal of plat bandje hebben. Zou 205 afdoende zijn?? Mischien mensen met ervaring ermee?? De voorste velgen zijn btw 8 inch breed Bedankt voor het lezen, en zie graag jullie reacties tegemoet. :thumbup: |
ik denk dat je wel naar 195 moet voordat je band helemaal binnen je velg blijft, denk niet dat je anders voldoende ruimta kan creeren
|
op die maat wielen is 195 breed ook het mooiste ja
|
Mss een beunachtige manier maar je kan altijd even vooraan een setje kale banden laten leggen en eventjes controleren als het immo past en dan een paar nieuwe kopen.
Valt wel iets te regelen met de bandenzaak als je beloofd de nieuwe bandjes ook bij hun te kopen... |
195-40-17
|
denk dat ik toch voor 205 ga, icm ET35.
De reden is dat nankang geen 195-40-17 heeft. |
ja gelijke banden is ook mooi ja, ik heb nu parabool, 7,5 j et32 en met 205 gaat het net. Maar jij hebt 8j dus weet niet of het dan past als hij laag staat
|
All times are GMT +1. The time now is 22:22. |