golf 2 gti loop of sloop of cross
heb een gti te koop van bj 89.
is het type met de alarmschakelaar in het dash en niet op het stuur. met de oud type zekering kast. auto is afgekeurd op rotte plekken aan de bodem,rechter veerpootlager,remdrukverdeler lek, remlichtschakelaar(gemaakt) 2 achterbanden. plus punten: schuifdak fabrieks af motor loopt perfect kan een testrit mee gemaakt worden. bak schakelt goed geen gekraak. stuurbekrachtiging bbs velgen uitlaat goed rembekrachtiger vorige week kompleet vervangen gti grill half zwarte achterlichten bekleding kompleet heb 2 goede voorstoelen en 2 slechte dus ff de hoezen over zetten. vering goed auto kan ook verkocht worden zonder de bbs wielen maar daar is de prijs ook naar. moet je wel zelf velgen regelen. auto kan ook in onderdelen verkocht worden als hier genoeg aniemo voor is gti motor met bak 250 euro bbs wielen 100 euro 2banden goed 2 slecht uitlaat kompleet 50 euro bekleding 75 euro remmerij kompleet 75 euro ramen kompleet 50 euro schokbrekers 50 euro achterlichten 20 euro grill 25 euro plaat werk 20 euro per deel achteras 25 euro carroserie 75 euro of je koopt hem om mee te crossen is mij om het even wat er mee gebeurd. heb nu 5 golfjes 2 staan en te weinig tijd moet er van een paar af. dus voor de handige hobbyist. gr menne |
ik ben op zoek naar een volledige voortrein van de golf 2 gti.
Assen , dragers, fusees, remmen, versn bak enz.... Ik heb zelf een GTI staan voor restauratie maar mis tal van onderdelen. Had eerst de voortrein gekacht van een 1.8 carbu maar blijkt te licht te zijn. Daarom deze vraag. Laat maar iets weten. Grtz Jel. :thumbup: |
als ie de sloop in gaat ben je de eerste die het hoort.
|
Quote:
Das heel goe. :thumbup: Veel succes bij de verkoop |
Interesse in je achterlichten, mits deze geen barsten hebben. is het mogelijk deze op te sturen?
verder vroeg ik me af wat de km stand van de motor is? en ten slotte of je vloertje zwart is in de auto, zo ja, gaat deze los weg? groeten, Michel |
Achterlichten zijn netjes geen barsten of scheuren.
kunnen verstuurd worden mits hij gesloopt word. Vloerbedekking is zwart ja kan los verkocht worden ook mits hij gesloopt word. Maar dit laat ik de mensen weten via een pb-tje. dus ik hou je op de hoogte. gr menne |
ik heb wel interesse in jou stuurpomp pb mij ff
gr, Ramon |
Km-stand indien bekend ? En hoe is de carosserie qua lakwerk en deuken ? Eventueel zonder bbs-en, wat komt er dan onder ?
|
Rainman heb nog wel een goede stuurbekrachtigingspomp los liggen.
je hebt een pb-tje Km stand 189xxx Bestuurdersdeur heeft een flauwe deuk. Bestuurdersscherm heeft een klein putje boven het knipperlicht. Passagierskant raam achter klein wratje onder de raam. passagierskant achterhoek deukje. Achterklep,rechter scherm en deur,motorkap zijn goed Komen stalen velgen onder niets aparts. |
ik zoek nog een kompleete achteras met remmerij
|
Hey Menne voor mij de motorkap als er geen deuken in zitten.Steenslag en lichte krassen is geen probleem.
|
als ie gesloopt word krijgt iedreen een berichtje.
ga er vooralsnog vanuit dat ie kompleet verkocht word. |
and uppp!!!
|
niemand die een gti zoekt voor weinig ,nu een prijsverlaging 350 euro zonder de velgen.
|
je hebt PB.
In principe verkocht aan moi! |
de auto gaat NIET in onderdelen weg. hij word apk waardig gemaakt en dan gaat hij wederom de bingo in.
Gr |
mag een :lock: auto is verkocht!
|
All times are GMT +1. The time now is 05:13. |