Porsche 944 targa, airco, alarm, Xenon en belasting vrij
944 targa met het uitneembare targa dak !
ammerikaans model dus 150 pk en de zuinige motor ! bouwjaar 1983 geldige apk tot 06-11-2009 verwachte aandachtspunten volgende apk : geen opties el. ramen en spiegels alarm xenon verlichting (8000k) achterbank neerklapbaar achterruit verwarming airco, moet gevuld worden is verder goed. bbs 15 inch sportvelgen mistlampen voor nwe radio speler cd van pioneer met mp3 en suround sound door 4 luidsperkers en 4 tweeters heeft grote beurt gehad een half jaar geleden zijn de volgende onderdelen vervangen, distributie riem met balansriem en de loop en spanrollen 4 all season banden van dunnlop gemonteerd, hebben nog zeer goed profiel ! stuurkogels links en rechts. wiellagers voor bdp sensor labda sensor accu ruitenwisser bladen 4 nwe ventielen het enige aandachtspunt is het interieur, dat eens opgeknapt moet worden, de stoelen hebben de bekende scheuren en het dachbord ook. maar hij is dan ook al weer 25 jaar ! en dus belasting vrij wat betekend dat je hem al voor 70 euro per jaar kan verzekeren. dankzij de amm. uitvoering kan ook euro 95 getankt worden ! hij loopt ongeveer 1 op 12 mijn vraag prijs is 4250 euro, een proefritje is uiteraard mogelijk en hij is ook op de brug te bekijken inruil ammerikaan (Ford chevy ed) bouwjaar rond 1970, liefst met lpg bij 4250 euro krijg je er een nieuwe apk bij ! :thumbup: standplaats : westerlee in groningen. |
|
up
|
up
|
up
|
Up, bieden is altijd mogelijk ! het is tenslotte een vraagprijs..
|
up
|
Waar is de wagen te bezichtigen?
|
in westerlee, in groningen, maar ik neem hem waarschijnlijk ook mee naar het air coold budel treffen deze maand.
|
up
|
up, de porsche gaat morgen mee naar budel.
|
up
|
heeft net een kleine beurt gahad oa vervangen: olie en oliefilter.
ook zijn de gasveren van de achterklep vervangen. en een nieuwe motor-temperatuursensor gemonteerd. technisch weer in top staat ! |
inruil polo 6n2
|
ik houd het liever bij oldtimers, maar bedankt voor het aanbod.
|
mag dicht, ik heb besloten hem eerst nog te houden, omdat hij te goed en toch behoorlijk zuinig rijdt !
|
All times are GMT +1. The time now is 05:58. |