Golf II casco 1986 Polarzilver + kenteken
Bij deze bied ik mijn Golf te koop aan, aangezien ik toch keuzes moet maken en hier echt geen tijd meer voor heb
Het is oorspronkelijk een 1.3 MH C uitvoering uit 1986, kleur Polarzilver LA7v!! De carosserie is helemaal kaal, en dus ideaal voor een restauratie project, wordt nog wegenbelasting vrij, aangezien ik er zelf te tijd en zin niet meer in heb. Auto zoals afgebeeld: GRATIS Auto inclusief aanbouwdelen ( portieren, achterklep, motorkap en alle andere klein grut ) 100 euro Carosserie heeft gewoon een opknapbeurt nodig, ik heb hem daarvoor al helemaal kaal getrokken. ( niet verrot !!!) De portieren zijn verder super had, en dus ook met spijltje!! Hoop dat ik hem aan jullie liefhebbers kwijt kan, jullie kunnen via mijn gebruikersnaam zien hoe de auto er eerder uit zag 8) Het liefst ben ik hem kwijt voor 23 juni, aangezien ik hem dan weer opnieuw zou moeten schorsen!! Met vriendelijke groeten, Christiaan 06-12649894 chris_vw89@hotmail.com |
Prijs is bespreekbaar
|
schop omhoog mensen..
|
upje mensen, kaal casco met kenteken = NU GRATIS ophalen!!!
Met alle aanbouwdelen = 100 euro!! |
skop omhoog mensen,
Bij GRATIS zit inbegrepen, achterklep, voorfront, koplampen en achterlichten. Voor 100 euro, heb je alle aanbouwdelen erbij, behalve interieur en zijschermen |
All times are GMT +1. The time now is 18:48. |