GTI 1.8 type1
kent iemand deze golf?
http://link.marktplaats.nl/245390349 heb de eigenaar gemaild en gebelt doet een beetje eigenaardig over hoelang die hem heeft volgens de RDW heeft die hem bijna een jaar en heb de kilometerstand gecheckt via NAP en die klopt niet!!!! volgens de verkoper klopt die wel , want de auto heeft lang stil gestaan iemand ervaring met deze verkoper? heb wel interesse bij deze GTI, maar ben niet van plan vanuit groningen even naar heerlen te rijden en dan vervolgens weer 3 uur chagarijnig terug te rijden!!! |
Quote:
van stilstaan veranderd de nap !! niet natuurlijk. had ook een rocco staan daar klopte km ook niet van. |
Quote:
Tuurlijk.... |
Quote:
dat klopt, volgens mij is die wel verkocht.... :confused: |
Valt dat te controleren? of de originele BBS schroefjes erop zitten??
|
Wat doet de km stand er nog toe bij die leeftijd?
Beter even mee rijden en op de brug ermee. ;) |
ik zou ook gewoon gaan kijken. Ik heb mijn vr6 wel met de nap nou jippie, hij rijd er niet beter om hoor. De motor die hier in zit heeft misschien wel 500000 gelopen of misschien maar 15000 dat is moeilijk te zeggen met auto's van deze leeftijd. Toen ik mijn gti geruild heb heb ik de kilometers ook niet gegarandeerd en de nieuwe eigenaar heeft er niet naar gevraagd. De vr6 schijnt wel een nap te hebben maar heb ik ook niet bekeken. Ik koop een auto en dan ga ik kijken en luisteren hoe deze motor loopt en dan maakt de echte stand me niet uit.
Het wordt natuurlijk anders als je jonge auto's gaat kopen en echt meer betaald voor minder kilometers. In dat geval zou ik wel waar voor mijn geld willen hebben. Wel zou ik het chassisnummer controleren want dat wordt vaak vergeten. Kijk goed of dit origineel is en of er eventueel nog de sticker in zit van de optie codes en chassisnummer. Als hij niet opnieuw is gespoten van binnen en de sticker is eruit dan moet je oppassen. Succes en hoor graag of het hem is geworden of niet |
Mijn Audi staat op Marktplaats en daar is automatisch een NAP-check uitgerold. Volgens die gegevens zou ik de 2e eigenaar zijn terwijl ik toch zeker weet dat ik de 3e ben. Rara hoe kan dat ?
|
auto is van m bekende van mij , ik heb m al zo vaak gezegd dat ie gewoon normale adds moet maken voor zijn auto's mja.
btw het is een pirelli , dat was die ook ff vergeten ,econoom meter erin org schuifdak enz interieur is netjes en orgineel. maar het is wel een leuke auto , toch mss wel de moeite waard om te bekijken. Kop is idd gereviseerd want dat heb ik uitelkaar zien liggen , en de uitlaat heb ik zelfs gemonteerd. |
Wat is de meerwaarde van NAP op zo'n auto ? Altijd leuk als het klopt, maarja.
Gewoon gaan kijken, op het eerste oog een leuke auto. En als het niks is heb je toch een leuk dagje limburg gehad !! |
ga dit weekend eerst even een andere bekijken
even over de NAP die heeft in zoverre meerwaarde, als ik iemand vraag is kilometerstand echt?..............ja zeker die is echt, heeft jaren stilgestaan!!! nou dat kan zo zijn!!! maar als je het dan gaat checken en het blijkt niet te kloppen... ja wat klopt er dan wel van wat er allemaal gezegt wordt en dan bespaar ik me liever de lange reis. Als ie in de buurt had gestaan was ik allang wezen kijken!!! ik zeg altijd maar zo... EERLIJKHEID DUURDT HET LANGST |
Quote:
helemaal mee eens :thumbup: |
|
Omg die foto`s met 16 jarige draken en bierzuipende kerels :screwy:
|
Quote:
dat zegt wat! Quote:
liever de originele bak lijkt mij... |
heb dit weekend eentje bekeken in beverwijk, voor mij 400 kilometer rijden
heen en terug. en alle telefonische info was erg goed!! had me de reis en benzine kunnen besparen, auto was net overgespoten maar ze waren vergeten het voorwerk te doen, roest kwam er al weer aan alle kanten doorheen!!! heb mezelf gelijk voorgenomen niet meer ver te rijden om te kijken, er komt vanzelf eentje in de buurt. |
All times are GMT +1. The time now is 08:41. |