Golf II 1.6 TD (vraagprijs 1000 eu)
Te koop aangeboden:
Mijn Golf II 1.6 TD van april 1991. Deze auto is in maart 2008 gekocht en als dagelijkse auto ruim een jaar, probleemloos, gereden. Huidige kilometerstand is ongeveer 328.000 km. Bij 303.000 km (okt 08) is de distributieriem vervangen en bij 320.000 de koppeling incl drukgroep. Heb altijd lange afstanden gereden (dagelijks 150km). Verder is deze voorzien van : - heldere koplampen (aug 08) - smoke knippers voorzijde (aug 08) - heldere knippers zijkanten (aug 08) - embleemloze grille (aug 08) - schroefset rondom - enkele ruitenwisser voorzijde - trekhaak Auto heeft altijd netjes zijn beurtjes gehad, bij 325.000 olie+filter en brandstoffilter nog vervangen. Er zit een scheur aan de onderzijde in de voorruit, een nieuw exemplaar wordt los meegeleverd. De auto wordt verkocht met originele honingraat wielen in matige staat; wel met goede banden. Vraagprijs € 1000 |
Het loopt storm...
Bieden mag ! :thumbup: |
:up:
|
kom op mensen, het is een vraagprijs he!
Prijs valt over te praten :thumbup: |
wat is het gewicht van deze auto?
|
mijn td weegt 960 kilo dus zal ongeveer hetzelfde wegen
|
949 kilogrammetjes :)
Vraagprijs aangepast, zie ook beginpost, € 1350 |
hoeveel pk heeft deze golf??? want ben op zoek naar een diesel maar moet wel een beetje pit in zitten. anders ben ik wel geintereseerd
|
ik heb geen idee. Officieel 44 KW, maar de pomp is wat opengedraaid, dus dat is geen goede vergelijking. Het is een vlotte auto, zoals die er nu bij staat, maar verwacht geen Golf de straattegels uit de grond te trekt...
|
:cheers:
UP! |
Hij mag nu toch echt de oprit verlaten, belasting en verzekering voor 3 auto's wordt wat te gortig, prijsverlaging : € 1100
:thumbup: |
Quote:
heb je ook een foto dat de auto op de velgen staat waarmee je hem wil verkopen |
tot wanneer loopt de apk?
|
Quote:
zal ik morgen plaatsen! apk loopt tot eind aug als ik me niet vergis. Eventueel in overleg met nieuwe apk afgeleverd. |
nog steeds te koop!
Moet er vanaf, dus alle biedingen zijn welkom! :) |
* schop *
hij staat er nog ! :) |
Verkocht :thumbup:
:lock: |
All times are GMT +1. The time now is 09:44. |