![]() |
nl cars @ worthersee 2009
meschien wel leuk om alle foto's te plaatsen die iedereen heeft gemaakt van andere nederlanders aan de see 2009. :thumbup:
|
even een begin maken
![]() ![]() ![]() |
En hier de andere 2 auto's die met ons mee waren:
![]() ![]() |
Heb de witte rallye, de groene jetta en de bora nog zien rijden zondagmiddag...jullie gingen alweer richting Nederland. Stukje verderop stond er een bronzen golf 2 op een pechstrookje...panne?
|
hmmm weinig leven hier, en dat terwijl het altijd zo leuk is om den hollanders tegen te geraken in het oostenrijkse he.
dat is wel naar mijn goesting. meer fooooootooooo's????? |
cursus vlaams gehad Cor?
|
Wel nog wat meer leren dan, want kloppen doet het niet helemaal ..
|
yyyyyyep!
|
Mijn geschoten plaatjes.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vind zo en zo dat de Nederlanders die daar waren elkaar best mogen groeten als je elkaar tegenkomt of langs een pension rijd waar Nederlanders zitten.
Viel ons erg op dat als iemand door had van ow daar zitten Nederlanders in het pension dat die personen eigenlijk niet wilde kijken wie er zaten maar toch uit hun oog hoeken keken. En zwaaien?? Nee gewoon sagerijnig voor je uit kijken. |
Nederlandse meeting mentaliteit tegenwoordig he :shake: :(
|
hey John,
vorig jaar deden eric en ik het gewoon meteen goed bij jullie voor het hotel. :thumbup: ;) ![]() |
Quote:
Hoop dat ze wel een zonnebril ophadden, anders zagen ze de rest van de week niks meer!! :cool: :D |
Quote:
Ja das een beetje de trademark van jou meesten denken dat het je gezicht is en weten niet eens hoe je er in het echt uit ziet :D :thumbup: Als ze een blote kont zien denken ze heeeeeeeeeeeeeeee Cor hahahaha ;) |
Quote:
Zondagmiddag zou je ons niet gezien hebben want toen waren we alweer bijna thuis. Kan misschien zaterdagmiddag zijn geweest. @Cor, moet dat nou weer! had het beeld net uit m'n hoofd. |
Hier is een leuke sticker voor je Cor :D
Let op het hoekje Registrated Trademark :D ![]() |
Dan zal het zondagochtend zijn geweest...zaterdag niet, want we zijn pas zondagvroeg vertrokken :)
|
@ gerard: fantastisch! laat jij die sticker voor mij maken?
|
:d
|
Quote:
Of het is een andere witte Rallye geweest, want wij zijn zondagochtend om 05:00 uur velden uitgereden. |
All times are GMT +1. The time now is 07:54. |