![]() |
Nederlandhc
Hallo medeforummers/spammers,
Ik ben Jerry uit Tiel. Momenteel nog 17 maar op 28 mei 2009 wordt ik 18 (nog 6 dagen dus :D ). Mijn hobby's zijn voornamelijk: Computer zooi Brommers *ja nog steeds:P* *beginnende hobby* Auto's. Na mijn brommer tijdperk een beetje voorbij te zijn, afgezien van een project dat nog licht te wachten, moest er natuurlijk een auto komen. Na een tijdje op zoek te zijn geweest naar een VW Golf MK2 en telkens voor teleurstellingen te hebben gestaan (denk aan al verkocht, afspraken die niet nagekomen zijn etc), vond mijn stiefvader het tijd dat zijn Yamaha FZR 600 wegging. Toen heeft hij deze dus ingeruilt op een Golf MK3 voor mij. Zo ben ik aan mijn 1e Golfje gekomen :) . Nu wat meer over de Golf, er ligt een 1.8 55kw motortje in. Deze heeft nu 293.*** gelopen, precieze stand nu weet ik niet. Hij krijgt nu een nieuwe distributieriem, grote beurt en remmen worden nagekeken, dit omdat ze nogal ver onderin zitten. Dit ga ik allemaal proberen te doen met mn stiefvader (deze is automonteur geweest). Echte plannen zijn er nog niet, die kom ik altijd onderweg wel tegen zeg maar:P Hier 3 foto's van hoe ik hem kreeg:): ![]() ![]() ![]() Ik weet het zijn niet de mooiste foto's maar goed ik had niet echt veel tijd toen :( Nu ben ik een beetje door mn inspiratie heen dus als je nog wat wilt weten stel vragen :D Groet, Jerry EDIT: Sorry ik weet niet hoe ik mn foto's kan resizen.. |
gefeliciteerd met je golf! ideale beginnersauto! kwa toekomstplannen kom je er vast wel uit, zolang je maar genoeg op dit forum rond kijkt.
|
haha erop rondkijken kom ik niet aan te kort hoor Matheo:D.
Zit zo ongeveer elke dag op het forum (A) |
Dan ben je al net zo ziek als de rest hier :)
Veel plezier met je auto. |
noujah ziek, ziek
ik noem het hobby (^-^,) *dat zeg ik btw bij alles wat andere ziek vinden:P* |
welkom hier :)
|
En vandaag 18 geworden dus Gefeliciteerd
|
Welkom en gefeliciteerd!
Leuke basis voor een mooi golfje. :thumbup: Maar man man man, wat staat dat ding hoog op z'n poten. Dat wordt stap 1? |
Hee je kunt beter aan je auto sleutelen want van alleen het kijken gebeurt er niets!!! haha
|
gelukkige verjaardag
groot feest nu zeker :-) |
All times are GMT +1. The time now is 06:38. |