Golf II kachelhuis ~ verschillende types?
Ik ben op het moment bezig met het vervangen van de kachelradiateur van mijn '84er Golf II. Nu viel mij op dat het foam van de kachelkleppen aan alle kanten losgelaten is en zodanig dat de gaten die er in gestanst zitten alweer bloot liggen... niet erg bevorderlijk voor de werking van de kachel dus. (Ook meteen de reden gevonden waarom er zoveel rotzooi uit de luchtroosters komt, maar dat terzijde)
Laatst heb ik eens in een topic (welke ik niet terug kan vinden) gelezen dat er 2 soorten kachelhuizen in de Golf II geleverd zijn, met vanaf ~'87 een modificatie ergens in. Heeft dit ook te maken met gewijzigde luchtgeleidingskleppen, zonder die vieze foamlaag? |
Zijn allemaal het zelfde
Alleen die met airco is anders Je kunt het beste bij je eigen kachelhuis weer iets terug plakken Modificatie zit tussen de leidingen |
Heb hetzelfde probleem gehad, dit opgelost door zelf alle foam eraf te halen en alutape op te plakken. Werkt goed
|
De kachelhuizen zijn het zelfde, maar de kachelhuizen van de facelift Golf 2 worden veel sneller warm en veel warmer.
waar het aan ligt weet ik niet, maar het is toch zo. Ik heb ooit een keer in een 89er een kachelhuis van een 86er gezet, de schuif moest veel verder open en duurde langer voor deze warm was. |
All times are GMT +1. The time now is 12:48. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.