Ik kan hem ruilen maar...
de knipperlichten in de bumper, komt dat wel goed met het invoeren zeg maar???
En moet ik het doen ja of nee? Tis maar een 1.3i trouwens!! En tegen de Golf voor degene die het niet weten!! :D |
Foto's doen het bij mij niet, zie alleen de hele kleine foto's...
|
hier de link:
http://forum.cleaned.be/index.php?showtopic=85676 |
denk dat dat wel goedkomt. maar ik vind het geen goede ruil.. golf3 is veel mooier
|
die polo is ook wel gaaf vind het alleen zonde dat ze zo met die knipperlichten aan het f#cken geweest zijn...want om nou te spreken van een hele verbetering:screwy:
|
Quote:
Sluit ik mij helemaal bij aan... Alleen ik zou niet ruilen, maar uit eindelijk moet je doen wat je zelf wilt... |
Je moet doen wat je zelf wilt, en aan die knippers is vast nog wel wat van te maken/veranderen!
|
Ik vindt het een super mooie auto. En ja als deze auto helemaal strak is en geen werk, ja dan vindt ik het wel aantrekkelijk.
|
tsja, ik vind het super moeilijk!! :rolleyes:
het is maar een 1.3i vandaar, maar daar integen ziet hij er wel gelikt uit!! Maar het blijft wel moeilijk!! :( |
al in gereden? Als je het te sloom vind merk je dat snel genoeg; en daar ga je je snel aan ergeren dan. Trouwens het aloude gezegde van ruilen komt huilen?
|
Waarom wil hij ruilen tegen jouw auto?
Die polo is net klaar begrijp ik uit het cleaned topic. |
Quote:
Tsja dat weet ik ook niet!! Ik weet ook niet of ik het doe, al die rompslomp van het invoeren/uitvoeren er om heen!! ;) |
show is mooi maar als het geen go gehalte heeft is het ook een beetje jammer
|
Quote:
is idd een goed punt! :thumbup: alleen daarom al...... maar voor de rest is hij netjes!! |
is een leuke auto salih maar die blok 1.3 is niet vorouit te branden man.
gewoon verder kijken voor een auto met meer pit. |
Quote:
ja denk ook niet dat ik het doe....!! ;) is me denk ik toch wat te sloom denk ik!! ;) |
Je doet de GTI toch weg omdat je vr6 wilt gaan rijden???
|
Quote:
precies, en laten we het daar maar op houden!! :thumbup: |
Quote:
is behoorlijk sloom als je GTI tjes gewend bent ouwe :D |
als je un beetje handig bent en het geld er voor over hebt kun je ook uit een 1300 over de 200pk er uit halen hè...
De look is niet echt mijn ding maar goed. Groet frank |
All times are GMT +1. The time now is 08:55. |