18 Inch onder een vento
Heeft iemand ervaring met het plaatsen van 18 inchers onder zijn of haar vento/golf 3?
Heb namelijk een leuke set op t oog......prijs is ook heel erg leuk banden maat is 215/35/18 alle tips/advies welkom a.u.b |
niemand?
|
ik ben daar ook wel benieuw naar eigenlijk
|
ik ga ff kijken of ik de foto kan klauwen/lenen..
ik ken een kerel van vw-fans.de die ze erop heeft liggen in 18" ** edit ** viola, Vento op 18inch |
Woow.....
Dat ziet er nu echt dope uit mhmhmh......alvast bedankt vind ik wel vreemd dat dit niet vaak gedaan word THANXS |
reden is waarschijnlijk dat het niet zo lekker voor je bak schijnt te zijn,
en dat je een vr6 nodig hebt om het ding fatsoenlijk van zn plek te trekken. |
Tenzij je gaat cruisen ermee????
Hoef niet te racen of zow....maar eerder gewoon lekker cruisen voor komende zomer.... althans....dat is mijn idee/plan |
dan zou ik toch voor een 17" velg gaan.
ik weet niet wat voor blok je hebt? ik heb een 90pk erin hangen (1.8 8v) en dat is al aardig cruisen. Nu heb ik het sprint tijdperk ook een beetje achter me gelaten dus is dit geen probleem voor me. ik ben bang dat 18" je onnodige slijtage op gaat leveren |
mhmhmhmhmm....binnenkort een 2.0 motorblok inbouwen
daarna de velgies onnodige slijtage mhmhmhmhmmm nooit daaraan gedacht |
ik rij ook op 17inch en dat vind ik de max,met 18 krijg je het nooit strak, en geloof me die vento hier boven...das niet gewoon wielen eronder en omlaag en rijden...daar is echt wel het ene en andere aangepasd
|
dit is de mijne en persoonlijk groot genoeg.. maar ja deze gaat weg(ja de hele auto)
|
mooie wagen......(jammer dat je hem weg doet maar je hebt je redenen daarvoor)
vaak hier op t forum gezien velgen staan er ook idd mooi/netjes eronder maar goed, de vento waarmee ik bezig ben word eerder een cruiser / audio competitie wagen dus vandaar zal niet zo vaak op de weg zijn |
All times are GMT +1. The time now is 08:37. |